Ik ben op zoek naar deze knuffeldoek. Kan hem alleen echt niet vinden. Zijn er goede speurders online? Hij is van 2007. Bekijk bijlage 300422
Mirthe en Max al bekeken? www.picturetrail.com/maxenmirthe Daar heb ik een knuffel gevonden uit 2009... Succes
Heb ik al geprobeerd. Maar de hele advertentie bestaat niet meer. Hij was in Juli '12 geplaatst maar helaas alweer verwijderd.
Maar deze is van dezelfde aanbieder, misschien mailen en vragen naar die knuffel van de oude adv.? KD1053 Wie weet hebben ze hem nog?
Heb je ook al naar Harrods gemailt? Ze verzenden namelijk ook naar Nederland, misschien hebben ze de knuffeldoek nog op voorraad?
Ik moest even uitvogelen hoe het moest maar ik heb inmiddels een mailtje gestuurd. Hopelijk snel (positief) antwoord! Bedankt voor je hulp!
Harrods zou het gaan navragen bij customer services. Maar helaas nog geen antwoord! Heel misschien, kans is klein; maar je weet maar nooit, heeft iemand hem hier op zolder liggen! haha
Ja, hier kijkt nooit iemand. En waarom in gratis en aanbiedingen? Ik vraag alleen of mensen helpen zoeken. Sluit het topic maar.