stedentrip barcalona

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by MSL12, Feb 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,385
    200
    63
    Wie weet er nog een leuk gezellig hotelletje wat redelijk centraal ligt en niet al te hoog in kosten?

en is het voordeliger te zoeken voor losse vlucht en los hotel of een stedtrip waar dat er al bij in zit?

2. iPinky

iPinky Actief lid

Oct 6, 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Barcelona heeft een heel uitgebreid metronetwerk en het kost bijna geen drol, dus ik zou zelf even kijken wat voor jou belangrijk is en op basis daarvan bedenken in welke gedeelte van de stad je het liefst wil zitten. (Wil je elke dag naar het strand, elke dag winkelen, of kom je meer voor de culturele verrijking?)
    Voor zover ik me kan herinneren zaten de toeristische trekpleisters redelijk verdeeld over de stad en de stad zelf is echt supergroot, dus dan kan je er beter voor zorgen dat je gunstig bij een bus- of metrostation in de buurt zit, zeker als je op zoek bent naar een goede aanbieding.

Dus ik zou eerst eens bedenken wat je allemaal wilt gaan zien, op basis daarvan een district kiezen en dan kan je prijzen gaan vergelijken. Voor mijn gevoel is zelf boeken altijd goedkoper, maar ik weet niet of dat terecht is.

In de stad zelf kan je voor een euro ofzo een plattegrond kopen, een plattegrondje met al de metro- en buslijnen erop is gratis en zo'n T10 kaart (10 enkeltjes met OV voor 10 euro) en gáááááán. Heel veel plezier!!! :D (En pas op voor zakkenrollers!)

Share This Page