Menorca?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bubblez, 30 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Iemand ervaring met het eiland Menorca in de bouwvak met kleine kinderen?

    Het klinkt als een heerlijk eiland! En dat best dicht bij. Onze zoon is dan 1
    5 jaar oud.

    Zal dit iets zijn?
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Niemand??
     
  3. SweetPrincess

    SweetPrincess Bekend lid

    17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik ken alleen mallorca dat is wel heel kindvriendelijk. En ibiza dat ligt naast mallorca en qua klimaat ed natuurlijk zelfde en stranden. Wel minder kindvriendelijk vond ik zelf maar dat lag meer aan de plaats waar we zaten. Alsnog prima vermaakt.
    Dus denk dat Menorca ook op deze eilanden lijkt. Met 1,5 is zo een eiland prima lekker naar standje en beetje zwemmen en wandelen enz.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.596
    3.483
    113
    Ja, wij zijn er 2 keer geweest met de kinderen. Wij zaten hier https://neckermann.nl/nl/_12040Ck/appartementen-isla-paraiso.aspx?gclid=EAIaIQobChMIze6e6pm32AIVrLftCh2ldgESEAAYAiAAEgLGF_D_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CMSQxeuZt9gCFUI64AodyAoNdQ
    Je liep zo naar het strand, mooie azuurblauwe zee. Auto huren is ook niet duur. We zijn 2 x naar hetzelfde hotel geweest. Tweede keer hadden ze had pand van de buren er bij gekocht en was het wel een struk drukker. Plaatsje zelf wel oke, toen we met de auto rond gingen rijden kwamen we in plaatsen waarvan we blj waren dat we daar niet zaten, je kon over de koppen lopen.
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Bedankt meiden! Super!
     
  6. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ben ook op menorca geweest, ook in isla paraiso, met dreumes.
    (mocht je dit boeken, pb even, ik heb nog een tip voor een afgesloten baai op loopafstand, dat je kleuter ook niet weg kan lopen zeg maar)

    Lekker dat het zo kort vliegen is, en om een beetje te ontspannen prima! Maar als je veel toeristen dingen zoekt, dan moet je geen menorca nemen.
    Autohuur viel mij erg tegen maar ik ben Canarische prijzen gewend (dat is de helft ongeveer). Toch hele week een auto gehuurd vantevoren en was prima zo. Wel zelf een autostoeltje meegenomen want dat was zo duur
     
  7. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik lees even mee! Menorca wordt volgens mij ook wel buggy-eiland genoemd :D
    Ik wil ergens half / eind mei nog graag een weekje weg.
     
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief



    Mmm ik wil inderdaad wel dingen bekijken, dat vond ik ook al weinig.

    Ik twijfel gewoon enorm. Geen idee ook wat we exact willen haha
     
  9. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.960
    6.077
    113
    Happyland
    Menorca is buggyeiland! Wij zijn geweest toen Carmen 15 maanden oud was. Zaten stervensduur in Viva Menorca, gingen nl met vrienden die al een ouder kind hadden. Maar nog nooit zo lekker gegeten!! Mooi eiland verder.
    Aanrader!
     
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    He wat goed! Buggy eiland las ik inderdaad! En J is dan ongeveer net zo oud.

    Ik ga daar zeker even naar kijken! Dankje!
     

Deel Deze Pagina