Gratis pakket van Sabra

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Lionne, May 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik doe mee met the insiders (The Insiders: als eerste op de hoogte - Het mond-tot-mond reclame netwerk),

Ik ben daar ingeloot om een pakket op te halen van Sabra, dit zijn diverse soorten hummus etc. Nu had ik die gisteren op moeten halen, maar helaas is dat niet gelukt. Nu zijn er, verspreid over het land nog een aantal mogelijkheden om het pakket te halen.

De mogelijkheden zijn:

27/5: Amsterdam – 9u. – 11u. (parkeerplaats bij station Lombardijen aan de Smeetslandseweg) 27/5: Amsterdam – 15u. – 17u. (op de hoek van de Rijnstraat en de President Kennedylaan) 27/5: Eindhoven – 12u. – 14u. (parkeerplaats van KPN XL op de Ekkersrijt)
    27/5: Eindhoven – 15u. – 17u. (parkeerplaats bij station Eindhoven Beukenlaan)
    27/5: Rotterdam – 9u. – 11u. (parkeerplaats bij station Lombardijen aan de Smeetslandseweg) 27/5: Tilburg – 9u. – 11u. (parkeerplaats bij 2College op de wandelboslaan bij bushalte Pauluslycieum)
    27/5: Breda – 12u. – 14u. (parkeerplaats bij de hoek van de Rithsestraat en de Mastbosstraat) 27/5: Leeuwarden – 12.30u. – 14u. (parkeerplaats bij station CS Leeuwarden)
    27/5: Groningen – 15u. – 17u. (parkeerplaats bij Hoornsedeep en Maaslaan)
    27/5: Den Bosch – 18u. – 20u. (parkeerplaats bij de rotonde op de hoek van de Rijnstraat en de Merwedelaan)

Als er iemand daar in de buurt is en het pakket wil hebben, moet je me je email maar even pm'men, dan mail ik je het afhaalbewijs.

Groetjes,
    Lionne.

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Het pakket is vergeven.

3. puna

puna Bekend lid

Feb 23, 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Ik kon gisteren mn pakket ook niet halen, dus mocht iemand nog kunnen. PM me je emailadres dan stuur ik ook de ophaalmail door.

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb het al in huis 9 doosjes ben benieuwd hoe het smaakt

Share This Page