Ik doe mee met the insiders (The Insiders: als eerste op de hoogte - Het mond-tot-mond reclame netwerk), Ik ben daar ingeloot om een pakket op te halen van Sabra, dit zijn diverse soorten hummus etc. Nu had ik die gisteren op moeten halen, maar helaas is dat niet gelukt. Nu zijn er, verspreid over het land nog een aantal mogelijkheden om het pakket te halen. De mogelijkheden zijn: 27/5: Amsterdam 9u. 11u. (parkeerplaats bij station Lombardijen aan de Smeetslandseweg) 27/5: Amsterdam 15u. 17u. (op de hoek van de Rijnstraat en de President Kennedylaan) 27/5: Eindhoven 12u. 14u. (parkeerplaats van KPN XL op de Ekkersrijt) 27/5: Eindhoven 15u. 17u. (parkeerplaats bij station Eindhoven Beukenlaan) 27/5: Rotterdam 9u. 11u. (parkeerplaats bij station Lombardijen aan de Smeetslandseweg) 27/5: Tilburg 9u. 11u. (parkeerplaats bij 2College op de wandelboslaan bij bushalte Pauluslycieum) 27/5: Breda 12u. 14u. (parkeerplaats bij de hoek van de Rithsestraat en de Mastbosstraat) 27/5: Leeuwarden 12.30u. 14u. (parkeerplaats bij station CS Leeuwarden) 27/5: Groningen 15u. 17u. (parkeerplaats bij Hoornsedeep en Maaslaan) 27/5: Den Bosch 18u. 20u. (parkeerplaats bij de rotonde op de hoek van de Rijnstraat en de Merwedelaan) Als er iemand daar in de buurt is en het pakket wil hebben, moet je me je email maar even pm'men, dan mail ik je het afhaalbewijs. Groetjes, Lionne.
Ik kon gisteren mn pakket ook niet halen, dus mocht iemand nog kunnen. PM me je emailadres dan stuur ik ook de ophaalmail door.