Hoi meiden, Hier weer een berichtje van Miep Twijfel, haha. Vandaag zou ik kunnen testen. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant durf ik niet. Ik heb de afgelopen dagen een heel klein beetje roze/bruinverlies gehad. (alleen in de ochtend nadat ik ontlasting heb gehad, waarschijnlijk omdat je dan wat meer druk zet.) ((sorry!!!) Nu vandaag niets meer. Gisteravond kreeg ik echt wat krampen in mijn lies. Heb afgelopen dagen ook wat ongikrampen gehad, nu ook niet meer. Mijn borsten doen ook iedere dag wat minder pijn. Normaal doen mijn borsten pas minder pijn als ik ongi ben... Heel raar allemaal. Ik weet ook ff niet wat te doen, want ben er ergens ook van overtuigd dat ik niet zwanger ben.. Pfff weet het ff niet meer... liefs
Mja ik ga denk ik proberen tot maandag te wachten, ik zou misschien ook gewoon overtijd kunnen zijn... Heb ik anders nooit gehad hoor, maar goed misschien nu wel. Durf nergens op te hopen gezien afgelopen week.
Tja, ik zou lekker toch testen, maar aan de andere kant: ik heb toentertijd ook 3 dagen extra gewacht en had toen pas een heeeeel licht streepje, dus was blij dat ik niet eerder had getest, want dan was ie ws gewoon nog negatief geweest. Als je een voorraadje testen in huis hebt, zou ik zeggen: doe het! Anders is wachten misschien niet zo'n gek idee Succes!
Als je testen in huis hebt zou ik inderdaad testen en anders 2 v 5 euro bij kruidvat.... Kun je vandaag en maandag evt weer! Succes in ieder geval, ik hoop het voor je...
Ik heb twee testen in huis, van KV, 2v5. ALs ik nu ga testen en morgen heb ik niets meer. En als ik dan maandag nog niet ongi ben, krijg ik de zenuwen op mijn werk, ik ken mezelf Spannend dit...
Maar je moet ook sowieso niet 2 dagen meteen achter elkaar testen. Dat heeft geen zin Als je nu zou testen en het zou negatief zijn, zou je maandag of dinsdag pas weer moeten testen. Dit omdat per 2 dagen volgens mij het HCG zich verdubbelt ofzoiets.. (? als iemand beter op de hoogte is: HELP!)
Ik zou gewoon lekker testen meid! Snap dat je het eng vindt, vondt ik deze ronde ook en afteraf was ik maar wat blij want er stond een streep! En als je toch 2 testen hebt, en deze zou nega zijn, kun je na het weekend nog een keer testen.. Succes meid! Ik duim met je mee .
Helaas was het testen niet meer nodig en ben ik gisteravond ongi geworden... Ondanks dat ik dacht dat ik niet zwanger zou zijn, vond ik het toch verdrietig om ongi te worden... tja, we willen allebei heel graag een kind. Maar we gaan weer positief door naar ronde 3! De eisprong valt in onze vakantie, en dat werkt misschien ook wel positief!
wat jammer dat je ongi bent geworden. Blijf positief en in de vakantie heb je in ieder geval genoeg tijd om te klussen heel succes
Veel plezier op vakantie! En idd, jammer, maar het is 'pas' je 2e ronde... Zou wel leuk zijn als je op vakantie prijs hebt: kun je je kind vernoemen naar de plaats waar hij/zij is verwekt, hahaha!