volgens mij een streepje :O 3 dagen voor NOD getest, kan iemand hem in negatief zetten, ben zelf een kluns daarme.. liefs alvast. ps. ik hoop dat de foto te zien is, haha
Ik zie hem wel maar ik ben nog even heel voorzichtig... Dit is die van mij in juni en ik heb ze nu 3x zo gehad maar telkens ongesteld geworden. Meid, ik hoop voor jouw dat dit het begin van een knaltest is en dan feliciteer ik je uitgebreid
Ik zie het streepje wel heel licht zonder dat hij in negatief staat en meestal zijn ze in het echt ook wat duidelijker. Hoop dat je over een paar dagen een knaller hebt!
meid kijk ff bij mijn testen in me album. hahaha dat ik in de eerste test ooit een streep heb gezien. en ben nu bijna 29 weken. en met de dag was ie duidelijker. gewoon morgen ochtend nog ff een testje wagen. en dan nog een week lang ofzo hahahaha. succes gr sabrina
ik heb het gezien, die testen van je... ik ben stiekem wel een beetje blij hoor, haha.. morgen iig nog even testen met een ochtend urine, dit was een middag urine.. had gewoon een ingeving dat ik moest testen, haha
Kon je je niet inhouden knorretje Helemaal niet erg hoor! Ik loop hier ook op eieren (sorry voor de woordspeling) Op de foto zie ik trouwens niet echt wat. Op de laatste neagtief-foto wel! Ben heel benieuwd hoe je test morgen is! Ik duim voor je
Knorretje, ik zou gewoon straks nog eens testen. Ik test later op de dag altijd duidelijker dan 's morgens!
@rooz, Kon het idd niet laten, haha Moet zeggen dat de foto ook wel onduidelijker is als de echte test... Heb me in allerlei bochten gewrongen voor een fatsoenlijke foto haha @dreamz Deze test was al in de middag, dus probeer morgen vroeg eerst met ochtend urine.. En dan later op de dag ook nog weer denk ik, haha
Haha okee, ik ben benieuwd, maar als het streepje van vanmiddag er binnen 5 minuten stond, dan ben je denk ik wel zwanger hoor! Hoeveel dpo ben je nu?
als de berekeningen kloppen ben ik nu 11dpo.. en ja, heb via een klokje 5 min gewacht, en toen ik keek stond ie er..
Woehoeee: ik zie het streepje hoor! Zowel op de normale als op de negatieve. Het is natuurlijk nog wel erg vroeg maar ik zou ook zeker voorzichtig een beetje blij zijn hihi. Helemaal als dit dus met middag urine was. Spannnnnend!
dames, erg bedankt voor alle reacties,, vriendlief en ik zijn al een klein beetje in de wolken, maar ook nog heel nuchter. Zou geweldig zijn als het nu in ronde 3 al zo zou zijn ben net terug van een dorpsfeest hier, zo slapen en morgen gelijk testen... kan bijna niet wachten, hahaha tot morgen dames