Kan iemand mij hier aan helpen die het tijdschrift leest? Zag onderstaande op Facebook voorbij komen namelijk: ** Nu in de winkel: Kinderen Mama Agenda 2014! ** Een agenda voor alle mamas, gemaakt door de redactie van Kinderen. Die wil je gewoon hebben! Met o.a.: - Fotohoesje, zodat jouw kind schittert op de voorkant... - Ansichtkaarten - Zelfklevende notitievellen - Handig spanbandje - Vrolijke lintjes - en nog veel meer! Ben je abonnee? In Kinderen 10 staat een kortingscode, zodat je online slechts 10 betaalt. Je krijgt m dan zonder verzendkosten toegestuurd! De agenda ligt vanaf 27 augustus in de winkel voor 12,95. Dus....met die code kan ik die leuke agenda bestellen. Volgens mij is het een algemene code en kan die meerdere malen gebruikt worden(?)
Ah balen, heb m'n blad al weg gegeven. Had 'm ook wel willen bestellen Mocht het een algemene code zijn, wil iemand hem naar me pb'en?
Code: agenda2014 Staat gewoon in het blad, ik neem aan dat er maar 1 code is. En anders voor degene die het snelste is!