Etos heeft een vip dag van 20% korting Ik kreeg er vd week een email van met een voucher. Kan je digitaal laten zien of uitprinten. Mail kreeg ik via de etos site.
Etos - 20% korting op alles met jouw Etos VIP voucher! Als het goed js kan je de link van de email met voucher hier bekijken/printen
Daar had ik niet eens naar gekeken! Ging er van uit dat ze allemaal wel mee zouden doen... Hier beide ook niet!
De lijst met deelnemende winkels is aangepast. Onze etos staat er nu wel tussen Nu maar hopen dat ze om 17:00 uur nog pampers hebben, ben er bang voor
Mooie actie! Heb ook 9 pakken pampers ingeslagen (baal lichtelijk dat maat 4 er niet meer in megapacks is, dat was in de tijd van mijn ouste nog wel!) en ook 3 woezel en pip boekjes
Helaas pampers uitverkocht Wou andere dingen kopen, maar kreeg maar op 1 ding korting. want volgens de mensen achter de kassa was het maar op 1 product. Heb dus 1 ding gekocht en de rest laten staan.
Hier drie mega pakken pampers voor 13,50! Geen w&p boekjes alleen. Hm. Was hier heel goed geregeld. Marktkraam buiten vol pampers!
6 midpakken maat 6 en 9 megapakken maat 5 ze wilde de babyzegels ook meteen wel verrekenen en kwam op 3 kaarten met wat ik zelf nog had dus ook 15 euro extra eraf. Ik heb de babydry nog nooit zo goedkoop gehad Ze zei dat zolang ik niet in de min kwam ze alles wel goed vond. Hier kon je ook bestellen maar ze hadden alles nog op voorraad en ook genoeg boekjes. midpakken betaalde ik 5 euro per pak en megapakken iets van 7,50 per pak (ook omdat er nog een keer 15 euro babyzegel korting vanaf ging) oja en de dozen billendoekjes stonden hier ook nog voor 6 euro en daar ging ook nog 20% vanaf, dus ook nog 3 dozen meegenomen