Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! ik heb nog een hoop in de aanbieding! aan de linkerkant staat bij fototitel de omschrijving... zie je er iets bij staan ff pben of laat hier 'n berichtje achter
wat raar ach dan doen we het maar zo. de hemel hoort bij ee complete set voor een ledikant. je kan de hemel ook biuj een wiegje gebuiken want er zit een piekstang bij...dus je zet 'm er gewoon achter. ik verkoop de hemel wel als complete set dit is de link van marktplaats... Marktplaats.nl > een prachtige hemel met toebehoren. - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten enne...ik zal zeggen doe een bod het was wel een hele dure set! ik hoor het wel.
update...de hemel met toebehoren en de wiegaankleding zijn verkocht. de foto's die er nog zijn heb ik nog in de aanbieding
@knuffelkonijn: ik wil voor het setje 2 euro hebben. de vezendkosten zijn 1,32...ik zal je nog even pben
update...blauw setje maat 74 - roze setje maat 74 en gestreept setje maat 74 zijn verkocht. alles waar nog een foto van is is nog beschikbaar
update...de 2 zwembroekjes van feetje zijn verkocht. alles waar nog een foto van is is nog beschikbaar...wie bied!