Het duurt nog even, maar ik ben aan het rondkijken voor de zomervakantie. We willen graag met ons drie kinderen gaan vliegen. Niet al te ver en net liefst all-inn zodat mama ook eens echt vakantie heeft. Overal waar ik kijk zijn dat twee tot vier persoonskamers, wat zou betekenden dat we niet allemaal op een kamer kunnen. Dit wil ik zeker wel en het liefst een appartement zodat we niet vastzitten op een hotelkamer. Kindjes zijn dan 5,3 en net wel of net nog niet 1. Heeft er iemand een goede tip, die wel betaalbaar is.
Gewoon een vierpersoons appartement nemen en in je bagage een campingbedje meenemen (daar desnoods extra voor betalen)? Het is het eerste wat in me opkomt maar weet dus niet of dat mag.
er bestaan toch ook wel 6 persoons kamers? ik zou het idd ook wel heel fijn vinden om allemaal op 1 kamer te zitten ivm de kinderen. succes met zoeken! en anders reisbureau raadplegen!
Ik zou voor een familiekamer kiezen. Dat zijn gekoppelde kamers met een tussendeur. Erg handig met kleine kindjes. Veel grotere hotels hebben dit wel, maar ik zou nu zeker wel gaan rondkijken want veel zal voor het hoogseizoen al volgeboekt zijn.
Prijzen Parque Santiago III (Appartementen), Spanje met Arke.nl Alleen geen all-in, maar wel heerlijk met kids!
Familiekamer of appartement. Zou zelf niet op een gewoon hotel kamertje willen zitten. Ga zowiezo niet voor hotel . Verschrikkelijk. Leuk handig bijgebouw ofzo . Rhodos hadden we mooi al in hotel op de 1e verdieping van een bijgebouw. Hoorde er wel echt bij met zwembad voor de deur en ook strand . Kinderen apparte ruime slaapkamer en wij kamer met 2persoons bed, balkonkant en tv
De meeste hotels hebben dit niet. Sommige wel speciale familie kamers met een tussen stuk zeg maar. Gewoon jezelf laten informeren.
In Menorca heb je Royal Son Bou, heel gaaf complex, appartemententen met 2 slaapkamers. Kun je zeker met 3 kids in. Op de grote slaapkamer past makkelijk een babybedje. Halfpension is prima. Supermarkt vlakbij. Zie voor meer info zoover. In Mallorca is Viva Mallorca erg leuk. De beneden appartementen hebben een tuintje met hangmat, ligbedden, en er is een hekje, dus de kleintjes kunnen niet weg. Viva hotels zijn sowieso erg goed. In Turkije is ook Grand Club Aqua een aanrader. Ook 2 aparte slaapkamers, en zelfs 2 badkamers. Dit kan ook all inclusive. Waarschijnlijk zijn ze allemaal niet heel goedkoop in de zomer maar wel echt heel goed. En anders maar onthouden voor als je een keer geluk hebt met een meivakantie die gunstig valt of dat er door de studiedagen ergens een weekje extra vakantie is?
Ja, we zijn daar vorig jaar september geweest. Een van de leukste complexen waar we ooit geweest zijn (onze kids waren toen 4 en 1,5) Met name de animatie voor de kids is erg leuk, de sfeer is heel goed. Iedere avond een show en overdag ook volop activiteiten. Eten ook prima, niet zo als in Turkije. Maar we hadden halfpension en dat is goed. De kids doe je er ook meestal geen plezier mee, 3x per dag in een restaurant zitten We hadden een heel groot appartement, 2 aparte slaapkamers, 2 badkamers en een inloopkast. Denk niet dat het je daar kan tegenvallen, dus veel plezier alvast. Trouwens... als je altijd zoover even checkt voordat je boekt kan het bijna nooit meer tegenvallen vind ik.
Ik had zoover al gecheckt, ook heel positief allemaal! Leuk dat jij ook zo enthousiast bent! Weet je nog hoe laat het diner begint? Wij hebben ook half pension, vorige jaar goed bevallen (ander hotel menorca).