Meiden, ik ben zo'n niet LIHL-er... Heb ook niemand in mijn omgeving die het heeft... Maar wat zijn de acties erin dat je zelfs bonnen wil kopen?! Zijn het dan zo'n waanzinnige kortingen?!
tja soms kunnen de kortingen hoog oplopen en bij sommige winkels kan je ze inruilen met korting op korting
en er zijn winkels.. waar je de artikelen gewoon voor nop krijgt dan ik hou me ook aanbevolen... kan alles gebruiken behalve pampers en electrische apparaten
Meiden: ik sluit me aan in het rijtje. Ook ik ben straks weer op zoek naar de bonnen. Braunbonnetjes gebruik ik niet, maar voor de rest is alles welkom. Ik wil graag ruilen tegen etos babyzegels of eventueel overkopen voor een klein bedrag.
Ik ben ook zeer geïnteresseerd in de bonnen, en dan vooral de pamperbonnen.. we hebben er sinds kort een pleegzoontje bij van 10 maanden dus de luiers gaan nu 2 keer zo hard!
Ik ben natuurlijk ook op zoek naar bonnen en heb te ruil - etos babyzegels - de punten - c1000 dagje uit - tivall codes - koopzegels ah - koopzegels jumbo
ik ben ook weer van de ruil partij heb etos zegels DE zegels en kleertjes (unisex baby en meisje tot 86) knuffeltjes of speelgoed als iemand ze wilt ruilen tegen lihl pb maar!!