Mij lukte het niet om 2 roze te bestellen met korting. wel een roze en een blauwe. Wilde eihgenlijk 2 roze en een blauwe, maar dan ging en max maar 16 euro nog wat vanaf. Maar heb hem voor mezelf in ieder geval in het roze
Ik heb hem ook besteld Moet je nagaan dat ik die vorige week ok wilde bestellen, maar dan voor de volle mep want ik wist niet dat er een code voor was. Maar gelukkig had ik dat niet gedaan. Ik ben zo blij, nu kan mijn dochtertje lekker spelen op het strand.
Binnen hoeveel dagen hadden jullie het setje binnen? Ik heb de 23ste besteld en er stond ook dat het voorradig was en betaald is het ook de 23ste. Ben benieuwd.
ehhh ik denk dat ik hem 20 maart besteld heb en ik had ze vorige week donderdag binnen...ehhh dat was de 25ste...
ik heb de 22ste besteld en nog niets binnen. wel jammer want heb ook een leuk truitje besteld! gr kim
er staat al vanaf donderdag dat ie uitgeleverd is. maar nog niets gezien. dus verwacht het wel elk moment ja!
Irritant is dat altijd he....Nou ja ik vind ze wel erg leuk in elk geval dus die dag wachten moet bij jou ook helemaal goed komen .