Hoi allemaal, Wij hebben een weekje vakantie geboekt bij Centerparcs. Maar op de Prenatal voucher staat dat je bij een midweek of week verblijf 50% korting krijgt maar ik heb toch echt 'maar' 40% gehad. Nu probeer ik steeds een mailtje te sturen via de site, maar krijg daarna steeds een error melding. Ik vertik het eigenlijk om te bellen, aangezien het 50 cent per minuut kost... Weet iemand hoe het zit met die voucher? En of er nog een andere manier is om contact op te nemen. Heb al geprobeerd te mailen naar info@centerparcs.com of nl. Maar die mail krijg ik terug...
Oja das waar, heb daar wel eens van gehoord van zo'n lijst met vervangende 0900 nummers... Ieder geval, Ben er al uit, op de voucher stond een ander 0900 nr die was 20ct per minuut. Volgens haar ligt het aan het type huisje waarom we 40% krijgen, ik vind het maar onduidelijk want de voorwaarden zijn niet terug te vinden. Volgens haar zou ik bij een Comfort huisje wel de 50% krijgen dus ga zo checken of dat zo is... Net lukte het niet.
Op Center Parcs (ik weet niet of je dat bedoelt) staat dat je 50% korting op (mid)weken krijgt en 40% op weekenden.
Ik heb de kortingscode (CP4766) gebruikt van de Prenatal voucher. Ook op de voucher stond 50% op weken en midweken en 40% op weekenden. Inmiddels al eens gebeld en die vrouw zei dat het er aan lag dat we een Premium huisje hebben Ga ik later kijken, zie ik dat ook op de Comfort huisjes gewoon 40% gerekend wordt. Dus het klopt eigenlijk nog steeds niet... Nu ben ik altijd een beetje te laks, en heb er inmiddels nog steeds niks mee gedaan. Maar ga er komende week toch nog achteraan.
Ik zie het al hoe ze het doen. Ik heb hetzelfde aangeklikt qua huur op de cp site met waarbij je gelijk al de prijzen met korting ziet en de gewone site en dan de code ingetypt. Bij de gewone site zijn de prijzen al zogenaamd lager geprijsd. Je ziet de prijs doorgestreept. Als je naar de site gaat waar de prenatalkorting al verwerkt is (en dat is echt 50% korting), dan kom je op het eind op hetzelfde bedrag uit als de andere site. Ze nemen gewoon die eerste afprijzing ook mee in die 50%. Hoop dat je het een beetje snapt zoals ik omschreven heb.
Oh wat super dat je even gekeken hebt! Dus als ik het goed begrijp...maakt het dus niet uit? Het bedrag zou uiteindelijk hetzelfde zijn... Wel een beetje onduidelijk dan, maar het zit dus goed. Thnx