Omdat ons gezin met de komst van ons tweede zoontje deze zomer compleet is, wil ik mijn (basis) zwangerschapskleding graag aan iemand geven, die wat minder te besteden heeft. Het gaat om: - een zwart stretch jurkje van Queem mum (maat M) - een spijkerbroek van Prenatal (maat 40) - een spijkerbroek van Mama-licious (maat 32 - 34) - een grijs topje van Mama - licious (maat L) - een grijs jurkje van Benetton (maat M) - een zwarte (wollen) trui van Dept (maat XL) - een paarse tuniek (zijde) van Sissy Boy (maat L, nooit gedragen; het kaartje zit er nog aan) - een zwarte trui van esprit maternity (maat L) - een blauw t-shirt met witte print van Prenatal (maat L) - een zwarte spijkerrok van Yessica (maat L) - een blauw spijkerrokje van Mama-licious (maat L) - een blauwe lange jurk van Esprit maternity (maat L) - een grijs t-shirt met blauwe opdruk van Prenatal (maat M) - een blauw lang t-shirt met lange mouwen van de Bijenkorf (maat XXL -lekker om in te slapen) - een grijs t-shirt met zwarte opdruk van Mama - licious (maat S, nooit gedragen) - een lange wijde blouse (spijkerstof kleur) van de Bijenkorf (maat 40) - een blauw strech jurkje van Prenatal (maat L) - een zwart met wit gestreepte buikband van Noppies (maat S/M) - drie buikbanden van Juffrouw Ooievaar (2 x zwart en 1 x blauw, maat M) - twee witte (slaap) t-shirts van de Hema en Yessica (maat XL) Het hele pakket is op te halen in de buurt van Leiden. Ik hoop dat ik hiermee iemand anders nog een plezier kan doen. Groeten Elsa