Wie van de dames heeft ze al gehad dit jaar? Vorig jaar na mijn bevalling heb ik 2x de bonnenboekjes gehad (zomer en herfst) maar dit jaar (nog) niets gezien! Weet dat ze geselecteerd verstuurd worden, maar hoor er ook niks over... Moeten ze nog komen van de voorjaar selectie of heb ik ze gemist?
je bedoeld die bonnen waarmee je iets gratis of met een leuke korting mee kan nemen? ik heb ze vorig jaar wel gehad maar nu niet.. ze worden idd selectief verstuurd en dat betekend niet dat je ze elke keer krijgt..
Ja inderdaad die bonnen! Maar heb er niemand hier op ZP en in mijn omgeving erover horen praten.. Dus daarom vroeg ik het me af of ze nog niet verstuurd waren..
Er heeft een topic over gelopen bij gratis en aanbiedingen. Niemand heeft ze helaas nog gekregen de laatste kwartalen. Het lijkt er op dat ze zijn afgeschaft??
Kan ik me best voorstellen vanuit de fabrikant. Want er werd toch wel redelijk wat misbruik van gemaakt (mensen die karren vol zooi aanschafte voor bijna niks). Tja dan houdt het ergens op denk ik.
Ik heb een poosje geleden een adreswijziging doorgegeven, toen kreeg in een mail terug waarin verteld werd dat ze die bonnenboekjes inderdaad hebben afgeschaft..jammer!
Jammer. Op hun Facebooksite lijkt het alsof ze nog wel bestaan... Ik heb ze 1x gehad en dat beviel goed dan was het dus de eerste en de laatste keer.