wanneer testen jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Margha, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Wanneer doen jullie een zwangerschapstest? Al voor jullie NOD of pas als je overtijd bent?
    Heb nog geen idee wat ik ga doen.

2. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Als ik je een advies mag geven: test niet voor de nod..Ik zie het hier veel meiden doen maar ik vind het niet verstandig. Er kan nog zoveel misgaan voor de nod, en als je dan al een vaag streepje hebt gezien, is de klap dubbel zo hard. Ik test meestal op zijn vroegst 2 dagen na mijn nod.

3. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha tja... moeilijk ikzelf heb bij dit alles geen geduld en zou het liefst direct een zwangerschapstest doen. (daarom was mijne ook de dinsdag negatief :xen de vrijdag positief:D, die vrijdag was mijn nod!)

het heeft vind ik dus geen zin voor je nod te testen...of je het kan laten is natuurlijk de vraag...
    stel je voor dat het positief is en je toch ongi wordt...lijkt me weer zo dubbel!

succes;) (mijn nod is de 19de spannend he?)

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier dag 4 na NOD getest.
    Ik heb overigens ook maar een keer gestest. Zie hier toch vaak dat mensen blijven doortesten, maar mijn test was zo een duidelijke test, ik geloof het helemaal!

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Na NOD. Mijn eisprong is altijd laat (dag 18-19 bij een cyclus van 28-29 dagen) dus voor NOD heeft helemaal geen zin in mijn geval.
    Bij de eerste testte ik 1 dag nar NOD negatief en pas 3 dagen daarna heel licht positief.

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Bij deze zwangerschap was ik 1dag overtijd dacht ik maar bleek er al drie te zijn volgens de echo

Deel Deze Pagina