weet er iemand waar ik leuke vlinders en bloemen kan vinden? Ik had eindelijk een site gevonden, met leuke stickers en de vlinders zyn ook nog eens afgeprijsd. alleen is het probleem dat je voor min 14 euro iets moet bestellen.. www.kleurmijninterieur.nl Iemand een idee?
Bij Wibra hebben ze nu decoratiestickers van bloemen voor maar 3 euro. Maar dan moet er natuurlijk net wat tussen zitten wat je leuk vind
Ik zag bij de Expo dat ze verschillende soorten muurstickers hadden, ook hele mooie van Vlinders, anders misschien Ikea?? Succes!
Ook op de bijzaak.nl hebben ze hele mooie. Daar betaal je gewoon de normale verzendkosten. Als het in een evelop past gewoon 1,76 ofzo. Ik bestel er regelmatig wat. Goede en snelle service. En ook de kwantum heeft leuke. Succes.
Momenteel hebben ze bij de action ook leuke muurstickers. Ook zag ik laatst wat bij de Xenos. Tuinland heeft ze ook met vlinders.
Bedankt allemaal! Die bij de kwantum en ikea had ik wel gezien, maar vind dat niet echt iets voor een babykamer. Ben meer opzoek naar van die schattige, lieve bloemetjes en vlinders Zal nog ff by de expo kijken. Bijzaak.nl doet het niet..