binnen kort hebben we verjaardag van een vriend en die wil heel graag een printer voor zijn verjaardag, het moet er 1 zijn. met scanner en printer in een. ik wil niet meer als 75 euro uit geven welke printer zouden jullie adviseren en waar kopen?
Ik weet geen merken maar nog wel een tip, kijk even hoe duur de navullingen kosten voor de cartridges, mijn zusje had ooit een printertje gekocht alleen de navullingen kosten meer dan de printer zelf... en die hebben ze niet merkloos alleen van het echte merk...
Wij hebben er een van Lexmark, geloof dat ie iets van 70 euro kostte. Het is zo'n 3 in 1, printen, scannen en kopieren. De navullingen zijn ook niet zo duur omdat je niet die van Lexmark zelf erin hoeft te doen, maar gewoon merkloze. Ik vind het wel een aanrader. Succes ermee!
wij hebben er één van HP.. scannen, kopiëren en printer in één.. Gekocht bij de mediamarkt paar weken geleden.. weet alleen niet meer hoe duur ie is, maar zoieso onder de 100 euro.. Navulling is niet zo duur van deze printer