ik kwam dit tegen op hun site was op zoek naar een etui voor de chamber en wat het koste en toen las ik dat je hem gratis kunt aanvragen dus voor diegene die ook de aerochamber gebruikt! Aerochamber
Wij hebben er ook 1 (al ruim een jaar denk). Ideaal, lekker makkelijk meenemen naar kinderdagverblijf of logeerpartij.
handig, ga er ook 1 aanvragen. Hier stop ik m steeds terug in de kartonnen doos, maar dit is veel beter.
Hier ook sinds 1 jaar in bezit en toen ook al gelijk gratis aangevraagd. Zat een foldertje in de aerochamber dat je het gratis kon aanvragen.
Werd bij mij ook verteld, en stond ook in het foldertje. Dus meteen aangevraagd, en een week later in huis. Erg handig!!
wij hebben hem ook. Stond inderdaad in de folder. Maar wij willen graag een 2e earochamber erbij. Handig voor de opvang. Deze is helaas niet gratis
Ik kreeg gewoon een 2e voorgeschreven van de HA. Die had op het nieuwe recept gezet dat hij stuk was, dat moest er op staan zei de dame van de agis toen aan de telefoon
Nooit geweten dus dat er een tasje voor was. Wij gebruiken het al een jaar of 3 a 4, met regelmaat gemist. MAar aangevraagd