geloof dat dat omdraaien van cijfers en letters inderdaad altijd werkt voor een ander cadeau. Kun je in elk geval kiezen, wel fijn!
Dus als je wat bestelt krijg je deze producten gratis mee gestuurd, je hoef ze niet in de wagen te doen?
Je moet de codes wel invoeren en activeren, en volgens mij lukt dit pas bij bestellingen vanaf 20 euro.
Je kan die codes toch krijgen als je je aanmeld voor de nieuwsbrief? Ik heb dat laatst gedaan toen ik een bestelling had geplaatst, echter krijg ik nooit een mail met een nieuwsbrief of code...vreemd..
Echt vreemd. AL meerdere malen aangemeld voor de nieuwsbrief maar nog steeds geen mail gehad met codes. Wel top dat anderen ze delen hier..
Ik ook niet, nu werkten die van vorige week toevallig nog. Volgende week zou ik 24-PINKSTEREN proberen (weeknummer + feestdagen) Ik probeerde deze week eerst 23-HEMELVAART, maar dat werkte niet, haha.
22-HEMELVAART krijg ik net in de nieuwsbrief de eerste die ik krijg sinds dat ik ingeschreven sta (en dat is al lang) Voor gratis snackcups Beetje rare code omdat het bijna Pinksteren is maar het zal wel
Deze week werken 22-HEMELVAART en HEMELVAART-22 nog steeds Goed voor snackcups en een rompertje (wit, I ♥ papa of I ♥ mama)
Voor de mensen die hetzelfde probleem hadden als ik, dat ze ook al hebben ze meerdere malen zich aangemeld voor de nieuwsbrief...Ik kreeg dit antwoord van de babydump: [FONT="]Wij kunnen helaas niet zeggen waarom het bij u niet zou lukken. Iets aanpassen gaat dus ook niet. We kunnen in deze mailing niet een emailadres zoeken om zo te kijken of deze erin staat. We kunnen alleen zeggen u aan te melden met duidelijke gegevens zoals de geboortedata. Het is wel zo dat niet elke sectie altijd mails krijgt. Zwangeren krijgen bijvoorbeeld andere mails dan klanten waarvan al kindjes zijn geboren.[/FONT] Lekker kansloos want ik krijg geen 1 nieuwsbrief en andere zwangeren dames wel. Maar goed. Ik blijf maar in dit topic in de hoop dat alle codes worden gepost. Ik denk dat meer mensen dit wel hebben. Hoorde al meer klachten..
Nou Ja...net ineens een nieuwsbrief ontvangen..moet niet gekker worden haha...Alleen stond er dit maal geen code in...
Er is weer een nieuwe code, 25-opruiming voor gratis lepeltjes! En vast opruiming-25 voor een gratis romper maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd