Afgelopen zondag werkte deze nog voor lepeltjes: 40-herfstvoordeel En deze herfstvoordeel-40 voor een rompertje.
Toevallig vandaag mail gehad van babydump 44-kortingencadeaus code geld vanaf 20 euro Dn word het gratis thuis bezorg en krijg je gratis snackcups
44-kortingencadeaus werkt nog steeds, krijg je 2 snackcups. Met kortingencadeaus-44 krijg je een afzichtelijk groen shirtje met 'baby on board' en een enorm babydump-logo erop
44-kortingencadeaus is een "baby aan boord" shirtje. Ik wacht dus nog even op een ander cadeautje. (andersom is het zelfde)
44-kortingencadeaus = Set van 3 voedingslepeltjes kortingencadeaus-44 = Rompertje mt 50-56 met I <3 papa, I <3 mama of effen wit Je kunt van beide tegelijk gebruik maken.!
toen ik laatst wilde bestellen kreeg je inderdaad zo'n mini shirtje voor in de auto met ''baby aan boord''. code andersom invoeren was hetzelfde kadootjes. toen heb ik de code 2 keer ingevoerd... bij de opmerkingen die je bij je bestelling kunt typen heb ik gevraagd om als cadeautje de lepeltjes te mogen ipv het mini shirtje... en bij mijn bestelling kreeg ik 2 gratis setjes met voedingslepeltjes
Goed om te weten. Ik heb gewacht met bestellen want die auto-shirtjes vond ik ook maar niks. Ik heb nu een setje lepeltjes en rompertje (al is deze ondertussen veel te klein voor mijn mannetje, dus maar eens als cadeautje gebruiken).
Bij die kortingscodes (44-kortingencadeaus en andersom) kreeg ik vorige week een set bewaarbekertjes en een rompertje met I love papa of I love mama sorry ik weet geen nieuwe codes