weet iemand of er alweer nieuwe actiecodes zijn en wat je dan kunt krijgen? (die snack cups zit ik eigenlijk niet zo op te wachten ) hoop dat iemand me kan vertellen of er alweer wat nieuws is??
Krijg je via de nieuwsbrief. De nieuwe codes zijn: cadeaus-44 voor lepeltjes 44-cadeaus voor sokjes 0-3 maand.
Met de code cadeaus-44 krijg je de slab met daarop 'mijn 1e kerst' en met de code 44-cadeaus kun je kiezen uit rompertjes in maat 50-56, namelijk een witte romper zonder tekst of eentje met I love papa of I love mama.
Ik wil zooooo graag dat slabbetje met 'mijn eerste kerst'! Heb heel lang moeten zoeken voordat ik iets kon verzinnen om bij de babydump te bestellen ( hihi ) en nu heb ik eindelijk iets, krijg ik bij de codes snackcups en een i love papa/mama rompertje. Damn! Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of is de actie vd slab alweer voorbij?
Oh leuk, ik ga gelijk iets bestellen!! Roosje83, waar krijg jij die melding? Ik zie wel altijd de codes voor de romper in de nieuwsbrief staan maar voor de rest niks...
Ik krijg hem in de mail. Ws krijg je een andere mail/ code als je nog zwanger bent, want de laatste tijd krijg ik nooit keer de code voor de romper. Echter je kunt je code omdraaien, dus eerst woord en dan cijfers of andersom, voor het andere cadeau, en je kunt dan zelfs beide codes invullen...