Hallo Ik heb op ticketveiling 4 kaarten gekocht voor rapunzel de musical in de mei vakantie datum staat al vast in Hilversum voor 4 personen Alleen hebben wij een vakantie geboekt en helaas kan ik Geen andere datum ervoor krijgen Wie kan ik hier blij mee maken ??. Iemand die het niet zo breed heeft en het een leuk uitje vind Hoef er niks voor te hebben
Hoi, Lijkt me echt super leuk! Welke datum is het ? Zou het echt heel gaaf vinden ( met m'n dochtertje en man) Groetjes Lydia
Is een hele leuke musical. Wij zijn met kerst geweest. Degene die de kaartjes krijgt zal daar zeker veel plezier van hebben. Even voor de duidelijkeid; ik hoef de kaartjes niet
Het is maandag 2 mei om 16uur Minimum leeftijd is 4 jaar Die zoveel leuke reacties he wat lastig zeg Het zijn 4 kaartjes zou leuk zijn als ze alle 4 gebruikt worden Ik zal morgen reageren doormiddel van een pm Degen die niet geworden is Sorry alvast
Het is een voucher waar je in ruil voor die 4 kaartjes krijgt kan hem dus niet door 2en delen Of er moeten hier 2 moeder zijn met allebei 1 dochter die dan samen afspreken de kaartjes moeten om 15u gehaald worden
gut nog nooit met de kinderen naar zoiets kunnen gaan Door geld gebrek Door her verlies van mijn baan. nu zijn er natuurlijk meer die dat eufel hebben. Wij zouden daar heel erg blij mee zijn.
Besefte ik pas na m'n reactie. Ik wil de kaarten best van je overkopen en er alsnog 2 weggeven aan meiden hier (afspreken bij Gooiland dus). Maar voel je vrij om ze aan iemand weg te geven!
Oh dat zou gaaf zijn! Ik neem dan graag mijn dochter mee en mijn moeder en tante die onze oppas zijn zodat we met z'n vieren wat leuks kunnen doen in die vakantie
Wat leuk! Zou mijn dochter, haar vriendinnetje en haar moeder meenemen. Die kunnen wel wat leuks gebruiken.
Ah wouw zou wel heel leuk zijn! Dochter vraagt er veel om en dan nemen we de 2 oma's mee doen zoveel voor ons dat hebben ze echt verdiend!