Ik had een tijdje terug lihl bonnen gebruikt voor luiers etc bij wehkamp, nu ben ik niet zo ver gekomen dat ik uiteindelijk de bestelling geplaatst heb. Wel de codes ingevoerd. Nu krijg ik een mail dat ik de kortingscodes,of waardebon wel heb verzilverd, maar dus niet de bestelling heb gedaan, en dat het bedrag wordt bijgeschreven bij mijn administratie. En dan komen ze op een bedrag van 20 euro?? Ze zullen toch niet verwachtend dat ik 20 euro ga betalen? Ik heb nog een bestelling gedaan van 5 euro, nou hoop ik niet dat dat 25 wordt, want dat wil ik natuurlijk niet gaan betalen.... wie heeft raad!
Als het bedrag wordt bijgeschreven, betekent het toch niet dat jij moet betalen? Ik denk dat ze bedoelen je dat 20 euro korting tegoed hebt als je de bestelling plaatst?? Kan dat kloppen? Had je een waardebon voor 20 euro korting? Ik heb er verder geen ervaring mee, want ik heb nog nooit iets besteld bij Wehkamp. En ik heb ook nog nooit lihl bonnen gehad. Maar dit is wat ik concludeer uit jouw bericht. Ze schrijven immers zelf dat je de bestelling niet hebt gedaan. En anders gewoon even bellen naar Wehkamp, dan heb je duidelijkheid.
toch maar een mail gestuurd, aangezien ik al 10 min in de wacht stond ( 20ct per min) en ff gegoogled, ik denk dat ze het verrekenen met de kortingsbonnen, dus bv dat ik 2 keer 10 euro korting heb ingevoerd, ze nu 20 euro er bij optellen en dat maakt weer 0 euro. ( hoop ik dan) wel een onduidelijk gedoe. * verlaat eigen topic weer*
ik kreeg ineens geld van wehkamp terug gestort op mijn rekening terwijl ik niets besteld had denk ook iets met die bonnen.. heb ze ook verzilverd en niet gebruikt.
ik heb gisteren dagcreme besteld ( die van olaz) vandaag binnen, en de korting die ik vorige maand dus heb ingevoerd is er wel vanaf gegaan, hoef niks te betalen... gelukkig opgelost bedankt voor jullie reactie!