Hoi hoi, Wie weet wanneer de vlaggetjesweken van de C&A weer zijn? Meestal rond deze periode toch ergens...? Alvast bedankt
maar ik zag hier een bordje hangen dat het dinsdag koopavond is bij c &a maar die speciale kortingsavond is woensdag toch meestal? maar dan is het sinterklaas
de vlaggetjesweken is altijd na sinterklaas. sinterklaas valt dit jaar op een woendag...hmmm misschien toch deze woensdag en anders die week daarop.
Weet iemand toevallig al of het morgen is? Probeer de C&A al de hele ochtend te bellen maar daar blijven alle medewerkers in gesprek.
Bedankt voor het door geven.Ik ga volgende week ook zeker inslaan voor mijn kleine man,Groeit als kool dus extra korting is mooi meegenomen.
Wel opletten: De online sale (van c&a bij wehkamp) begint al om 12:12 vandaag, dus als je iets graag wilt hebben zou ik op tijd zijn, anders is het vanavond misschien al weg... Ik heb alles alvast in mn mandje gedaan, hoef ik straks alleen maar af te ronden en te betalen!
Moet je nu eens kijken de prijzen zijn net aangepast op de site staat er bv 11.40 euro en in je winkelmandje staat 8.55 euro ? Denk dat het nu al aangepast is ...