Wij hebben de box Simone met lade, zilverkleurig gekocht bij babypark. Toen we m in elkaar gingen zetten, bleek ie helemaal beschadigd! Afgelopen vrijdag een nieuw exemplaar gekregen. Weer beschadigd... wel minder dAn de eerste, maar je ziet het dus wel. Op meerdere plaatsen zijn er stukjes verf af (klein) en ook zit er op een plekje de verf dubbel op. Dit zag ik bij levering en dit hebben de chauffeurs genoteerd. Later zag ik dat ook de la afhing (rechts hangt ie 1 cm lager dan links) en de la is ook beschadigd. Vandaag werden we gebeld: het enige dat ze kunnen doen is een tegoedbon van 25 euro sturen! Na veel gedoe aan de telefoon is mn man daarmee akkoord gegaan. Maar wat vinden jullie: moeten we dit pikken? ik heb een nieuwe box (200 euro) maar hij is nu al niet meer nieuw! Iemand die ook een zilveren box heeft? Ligt t gewoon aan de kleur dat ie zo snel beschadigt? Anders overweeg ik om te vragen om m te ruilen voor een andere kleur... als dat kan tenminste...
je hebt gewoon recht op een andere box.... of meer korting vind het echt te bizar voor woorden ik zou een klacht indienen bij het hoofdkantoor
Ze moeten je idd gewoon een goede box leveren óf bv evenredige korting (25 euro is dat niet, in mijn ogen) óf box terug nemen en jullie je geld volledig terug geven. Ik zou dat wel snel regelen, want je man had natuurlojk niet akkoord moeten gaan met die kortingsbon! Dus geef aan dat je ze nog 1 kans geeft om een deugdelijke box te leveren bijvoorbeeld en dat je anders je geld terug wil. Je kan dit het beste op papier zetten en aangetekend versturen, over de telefoon kun je namelijk later een welles-nietes-gedoe gaan krijgen. Langsgaan bij het filiaal waar je de box hebt gekocht kan natuurlijk ook, maar als je dan iets afspreekt, vraag dan ook voor een bewijs op papier (bv dat jullie zijn overeengekomen dat de box weer wordt opgehaald en jullie je geld terug krijgen of dat jullie er nu een andere kleur voor in de plaats krijgen oid). Ik vind het zelf erg schandalig dat ze hier zo moeilijk over doen; ze moeten gewoon een deugdelijk product leveren, niets iets waar verf vanaf bladdert en waarvan de la zo scheef hangt. Kortingsbon van 25 euro staat echt niet in verhouding tot die 'schade'. Ik zou zelf het liefst m'n geld terug willen en ergens anders een box kopen.
Inderdaad, ga morgen eerst maar even bellen zodat ze weten dat ze een brief of mail kunnen verwachten. Langsgaan is nu geen optie... ben 41 wk en 3 dgn!
Ik zou niet met 25 euro korting accoord gaan, je moet gewoon een goed product krijgen. helaas heir ook slechte ervaring met een zilvere box, er onstaat echt zo snel schade aan
hoi, ik heb hetzelfde gehad alleen dan met een kinderstoel! heb een klacht ingediend en kreeg inderdaad een tegoedbon! Als ik jou was zou ik gewoon die box omruilen voor een andere box! Het ligt niet aan de kleur hoor want wij hebben de box sem in het silver zonder lade en die is gewoon perfect! succes!
Net gebeld, ze zeiden dat ie daar wel goed gecontroleerd was en dat ik vast over kleine dingen viel! Ja ha ha hij is minder erg dan de eerste, maar van een nieuwe box van 200 euro mag je toch verwachten dat ie gewoon helemaal goed is. Nu moet ik foto's mailen, is alleen lastig door de kleur... zilver spiegelt met de flitser. Zonder flits is het veel te donker...
zij verkopen een box die niet naar tevredenheid is en dat ook nog eens 2x! ik zou gewoon zeggen dat als er niet heel snel een nieuwe box komt die wel aan de voorwaarden voldoet dat je deze terugbrengt naar de winkel en dat je je geld terug eist! en als ze het er niet mee eens zijn dan laten ze maar een medewerker bij jullie langsturen en die het komt bekijken. ik zou ook zeggen dat ik ze op zou geven voor een koude douche van Radar als er niet snel wat gebeurd! zijn ze nu helemaal van de pot gerukt, zij horen goed spul af te leveren.
Ik zou er ook zeker niet mee akkoord gaan! toch te gek voor woorden, 25,- cadeaubon , product hoort gewoon helemaal goed te zijn als je iets nieuw koopt. kijk een box van 50 euro snap ik dat die niet perfect kan zijn (alhoewel ik vind dat zelf daarop geen beschadigingen mogen zitten) maar voor dit bedrag mag je toch wel verwachtten dat het spik en span is
ik zou hier me klacht doen Klacht Babypark? Meld hier uw Babypark klacht! « KLACHT.nl ze zijn niet blij met online geklaag over producten waarschijnlijk hebben ze een webcare team die internet af zoeken op klachten of op radar zo zijn er bij mijn lang lopende klachten in een keer opgelost. maar wil jij voortaan met je zwangere buik niet meer met boxen gaan gooien
vind echt niet kunnen, je gaat toch ook niet akkoord met een beschadigde auto? En daarbij hoe lang duurt het voordat de box er helemaal niet meer uitziet? Ik zou echt niet akkoord gaan! En ik moet zeggen dat ik al veel negatieve ervaringen heb gehoord en ik zelf ook heb gehad met babypark. Ik ga er niet meer naar toe!
Ik koop ook niet meer bij babypark. 1x bestelling geplaatst online. wel netjes binnen 3 dagen in huis. ontbreken er 2 rieten mandjes. dus bellen.. ja we kijken het na dag later een mail.. volgens de medewerkster is alles verpakt en zitten ze erbij. nou NIET dus! ook weer een kwartier aan de telefoon moeten hangen. uiteindelijk de mandjes vergoed gekregen. ze wilde ze ook niet alsnog sturen. dan moest ik maar opnieuw een bestelling plaatsen * weer verzendkosten, nou dacht t niet! * zo ff offtopic was dat. moest even klagen over mijn babypark ervaring