De bonnen zijn er weer. Als iemand de pampers en doekjesbonnen niet nodig heeft, ik hou me aanbevolen.
spannend! ik heb ze nog niet binnen! ik ben benieuwd welke bonnen ik dit keer ontvang.....hopelijk wel MET pamerbonnen! heb je ze vandaag via de post ontvangen?
Geen idee wat elke keer is... hahaha... Ik weet niet hoe vaak ze komen. Maar ik heb ze nu in elk geval gehad.
Ik heb ze nu ook nog niet gehad, maar kreeg ze zomaar opeens. Waarschijnlijk omdat ik tijdens mijn zwangerschap alle mogelijke bonnen voor gratis dingen heb ingevuld
ik blijf duimen dat de postbode ze ook weer bij mij komt brengen, staan altijd zulke leuke kortingen in!
Ohh ik ben ook benieuwd of ik ze weer krijg... Kreeg ze een tijdje geleden ineens voor t eerst. Die bonnen waren toen geldig tot eind dec 2008... Volgens mij kun je je niet ergens voor aanmelden, maar beslissen zij of je die bonnen krijgt..Of zoiets? Nou ik zal de brievenbus even goed in de gaten houden..
Ik heb ze vandaag voor het eerst in een jaar (denk ik) weer gehad. Misschien omdat ik weer alle bonnen voor de dozen heb ingevuld, aangezien ik weer zwanger ben. Ik zou het anders ook niet weten
Ik hebd e bonnen vandaag binnen gekregen. Het komt met sandd bij mij dus hierdoor zou het ook kunnen dat de een het veel eerder krijgt dan de ander denk ik.
Hier ook vanochtend, heb trouwens voor TS het bonnetje voor pamperdoekjes over. Die sla ik zelf altijd groots in bij de makro. Stuur me maar even een PB.