Hallo allemaal, Ik ben heel benieuwd wie er ervaringen heeft met de kinderbungalow van landal op de hellendoornse berg.. Wij hebben voor aanstaande zomer geboekt maar ik ben benieuwd naar een aantal dingen. - Hoe is de ruimte beneden, ik lees iets over een aparte speelkamer? welk speelgoed is er allemaal? - Hoe is het met de keuken? warvoor koelkast is het, een kleine (tafelmodel) of grotere? En zit er een vriesvakje in? (hoe groot) - Hoe is de ruimte boven? Hebben ze plek om te spelen - Klopt het dat de badkamer beneden is en de slaapkamers boven? en waar staan de wasmachine en droger? - Hoe was de tuin? Had je echt een trampoline en een zandbak? Afijn, nu al veel vragen maar zal er vast nog wel een paar krijgen Hoop dat iemand mij kan helpen
Geen ervaring met dit type, wel met het park. Ik heb gezien dat de tuinen omheind zijn en dat er een kleine glijbaan, zo'n schelpzandbak en een kleine trampoline staat. In de beschrijving van het huisje staan inderdaad badkamer beneden, slaapkamers boven....maar er staat ook ergens dat sommige huisjes ook een badkamer boven hebben en dat je die met voorkeur kunt boeken. Misschien nog waard om even naar te kijken? Verder een superieur park!
* beneden is inderdaad een aparte speelkamer bij ons waren er grote bouwblokken, krijtbord, spelentjes, tentje, speelkleed en een loopauto. * ik weet het niet meer zeker maar volgens mij was het een klein model incl klein vakje als vriezer. * wij hadden boven 2 slaapkamers 1 voor de ouders en 1 voor de kids. ze kunnen er spelen maar waarom je dat zou willen als er ook een speelkamer is. * ja de badkamer is beneden! De wasmachine en droger kun je via een deur buiten bereiken.! * de tuin was echt fijn! We hadden een trampoline en zandbak met veel speelgoed. Veel plezier daar!
Wij zijn daar vorig jaar zomer in een 4 pers kinderhuisje geweest, echt super. Bij ons was er een tafelmodel koelkast met klein vriesvakje. Beneden een ruime speelkamer met een keukentje, groete bouwblokken, sjoelbak, puzzels en nog wat speelgoed. Ook een tafeltje en 2 stoeltjes. Aan de speelkamer vast zit een ruimte met kinder wc en wastafel en een douche. boven 2 slaapkamers, een badkamer met ligbad en een ruimte voor de wasmachine en droger. Buiten dus een omheinde tuin, met trampoline, kleine glijbaan, een loopauto en schelpzandbak met speelgoed. Vast een hele fijne vakantie
Is een aanrader! Wij gaan dit jaar ook weer. Vorig jaar voor het eerst geweest. Hadden een 6-persoonskinderbungalow. Is net wat ruimer dan een 4-persoons. Omheinde tuin met trampoline, klein glijbaantje, loopauto en zandbak. Binnen grote bouwblokken, een speelkeukentje en een krijtbord. Aparte kleine WC en wasbak voor kindjes in de badkamer beneden. Boven is een doucheruimte. De vloer tussen begane grond en verdieping is overigens van hout. Dus als iemand boven loopt, kraakt het wat. Ook daardoor ietwat gehorig, maar niet storend. Ruime nette slaapkamers.
Wow.. wat een geweldige reacties, en lovend ook.. happy Jammer dat het een kleine koelkast is.. met kids heb je toch snel veel boodschappen. Wij hebben wel de 4 persoons geboekt.. zie nu dat verschil qua prijs idd niet zoveel is.. stom.. helaas zitten die voor onze periode al vol. @ be happy.. gaan jullie ook in de zomer? misschien wel tegelijk daar?
Was wel grappig geweest inderdaad. Nee, wij gaan 13 juni. Dan is Aiden nog net geen 5 jaar en nog niet leerplichtig. Nu kan het nog even . Volgend jaar zijn ook wij afhankelijk van alle standaard vakanties. Ja, het koelkastje is wel vrij klein, zelfs in het 6-persoonshuisje. Maar voor de rest is alles dik in orde. Nu maar hopen op mooi weer voor ons beiden, zodat onze kids en wij lekker van die omheinde tuin kunnen genieten!
Avonturen park Hellendoorn, dondertman holten. Holterberg, flierefluiter raalte en Tierpark nordhorn zijn allemaal leuke dingen voor kinderen in de omgeving.