Zie door de bomen het bos niet meer

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Christina83, Jan 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Christina83

Christina83 Actief lid

Dec 28, 2007
    268
    0
    0
    Hallo dames,

wij willen graag in april/mei een weekje op vakantie met z'n drietjes (zoontje is dan 1 jaar). Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken op internet, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. En aangezien ik nogal besluiteloos ben (wel vliegen, niet vliegen, wel vakantiehuisje, geen vakantiehuisje etc), gaat het nogal moeizaam. Ik hoop dat jullie misschien nog wat tips hebben voor me!

Wat ik graag wil is dus 8 dagen weg naar een plek in de zon. Hoeft niet per se met vliegtuig mag ook met de auto. Zowel dan niet lang vliegen (4 uur is echt de max). Niet te prijzig, daarmee bedoel ik een reissom van onder de 1000,- All inclusive vind ik wel heel makkelijk (maar dat gaat natuurlijk niet op als het een vakantiehuisje betreft).

Ik heb zelf al gekeken naar Menorca, maar volgens mij is dat best prijzig en heel koud in april, België kust of Ardennen lijkt me ook leuk, maar de onzekerheid qua goed weer houdt een beetje tegen.

Dus mochten jullie goede tips hebben, dan hoor ik die heel graag! :)

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
  3. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

Oct 9, 2007
    505
    0
    0
    Heel herkenbaar...!

Wij willen ook graag in het voorjaar op vakantie, een zonvakantie en dan met het vliegtuig. Ik ben bij 3 reisbureau's geweest, en die vertelden me alledrie dat Menorca en Mallorca erg kindvriendelijk zijn. Menorca wordt ook het "buggy-eiland" genoemd...
    Op het consultatiebureau ook nog even gevraagd of ze nog tips had, en daar zei ze: "als ze net 12 maanden is, kun je overal wel heen, je moet alleen per bestemming even kijken wat daar is qua voeding en luiers."

Wij denken er nu over om een reis te boeken via www.gobest.nl. (zie ook bovenstaand berichtje van Manuela) Daar heb je "kidsworld"-vakanties, en nu ook bij een aantal hotels "baby-world". Het meeste is all-inclusive, en de prijs valt dan ook nog mee.
    Onder de 1000 euro, bedoel je dan voor 1 of 2 personen? Voor 2 personen red je dat misschien net.
    Het lijkt me wel erg makkelijk om dan een box te kunnen gebruiken enzo...

Maar dan nu de plaats... Want Menorca of Mallorca is voor ons een goede optie, door de langzaam aflopende stranden enzo, maar Griekenland trekt ons ook wel weer heel erg. Rhodos bijvoorbeeld, of Kreta. En ja, ons dochtertje is dan net 12 maanden, dus wij twijfelen of die langzaam aflopende stranden nu al wel zo belangrijk zijn, we gaan toch samen de zee in. Maar ja, lekker spelen in de branding kan niet bij een kiezelstrand...
    En verder... Wel of niet all-inclusive.... Daar is ook hier nog steeds een kleine twijfel over...

Kortom: ik kan je niet echt een advies geven, alleen hier dus wel een "lotgenoot"...

Hebben jullie inmiddels al wat gevonden? En zijn er nog meer mensen met tips...? Ik lees vol verwachting mee...! ;)

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hebben ook zitten dubben. als we op vakantie gaan is ons ene zoontje 2 en ons andere zoontje net 7 maanden. wij wilden ook eerst naar kidsworld maar lees zulke wisselende verhalen dat we besloten hebben het niet te doen. als ik betaal voor all inclusive wil ik graag wel een beetje normaal warm eten hihi.

na lang pluizen ben ik nu op een resort uitgekomen dat ook all inclusive is. Dit willen wij graag omdat we vorig jaar met ons zoontje (toen 1 jaar oud) op een grieks eiland zaten in een afgelegen hotelletje en we elke avond uit eten moesten. maar goed baby voedsel was daar niet te vinden. nu dus gewoon lekker all inclusive zodat onze zoon van 2 gewoon mee kan eten. ons zoontje die dan 7 maanden is zal hoofdzakelijk nog een fles krijgen dus daar maakt het niet voor uit.

wij gaan zoals het er nu uitziet lekker naar Kos. een mooi all inclusive hotel die echt gigantisch leuk schijnt te zijn voor kinderen. (volgens zoover.nl) ik ben benieuwd.

heel veel succes met je zoektocht. en mocht je naar griekenland gaan zou ik het in mei doen. zo halverwege mei is het daar eigenlijk altijd wel goed weer.

Share This Page