Hoi hoi, Gisteren zijn wij met ons gezin en een ander gezin een dagje op een camping geweest. De kinderen hadden het zo naar hun zin,en ook wij vonden dat er veel te doen was. Daardoor zaten wij eraan te denken om volgend jaar misschien met z'n allen daar een weekend of midweekje te blijven. Alleen (wat ik al dacht) zijn er nog geen prijzen bekend. Dus ben een beetje benieuwd wanneer dit meestal gebeurt (zodat ik niet elke week op de site zit te kijken ) Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Volgens mij pas in december. Maar wat ik altijd doe, ik kijk naar de prijzen van dit jaar en hou dan in mijn gedachten dat de prijzen voor 2016 een paar euro hoger zullen zijn. Hou wel even goed in de gaten of de periode dat je zou willen gaan, een vakantie is of niet. Dan is het sowieso een stuk duurder, mocht het nu in 2015 geen vakantie zijn geweest (de vakanties vallen niet ieder jaar hetzelfde).
Aaahhh jammer,hoopte stiekem dat dat toch eerder zou zijn @kuki: Dat had ik idd ook al een beetje gedaan,alleen zijn het nu vooral aanbiedingen,maar toch bedankt voor je tip. @athina: Leuk is dat hé rond speuren voor vakantie's
Ik weet dat je bijv. bij Vacansoleil gewoon de prijzen per nacht van 2015 kan bekijken. Dus de standaardprijzen zonder eventuele aanbiedingen e.d. En wat ik ook deed, bellen met de touroperator en vragen wat het gekost zou hebben in 2015. Dat kunnen ze nakijken, zodat jij een indicatie hebt waar je in ieder geval rekening mee zou moeten houden. Soms zijn ze wat huiverig, maar als ik aangaf dat het mij alleen maar om een indicatie ging, was het goed. Kijk, honderd euro duurder, dat boeit me niet zo (wij gaan altijd 3 weken, dus honderd euro op 3 weken dan he). Maar als de prijzen van 2015 al 500 euro boven mijn budget liggen, weet ik dat ik die camping al af kan schrijven.
Wij kamperen nu op een zeer bekende kindercamping in Nederland. Komend seizoen is inmiddels te boeken. Dat hebben we dan ook gedaan! Uiteraard zijn de prijzen dus ook bekend.
Ligt er aan kan ws al oktober zijn hoor of sept Vaak willen campings zomerseizoen afwachten en dan daarna starten met boekingen Je zou een voorboeking kunnen doen Dan krijg je zodra de prijzen bekend zijn een optie Dit houdt in dat wat je vraagt voor je vaststaat en je dan een termijn hebt om te bedenken wat je wilt. Als bijvoorbeed de prijs toch te duur blijkt te zijn. Je kunt dan kostenpost annuleren of evt aanpassingen doen. Dan weet je zeker dat je dst krijgt wat je wikt
Hangt ook van de organisatie af, de organisatie waar wij dit jaar een caravan in Frankrijk geboekt hebben is voor heel 2016 al te boeken. Ik zou zelf even met de organisatie bellen voor info, ze kunnen je vast wel vertellen wanneer dit ongeveer is . En wellicht inderdaad alvast een voorboeking maken!