Hallo, Ik heb net een sensitest gedaan, en daar komt een heel heel heel licht 2e streepje te staan, wel even dik. Deze verscheen gewoon binnen de 2 minuten. Ik heb nu al een week heel erg last van mn rug, alsof ik ongesteld moet worden maar word t niet erg vervelend. Vandaar dat ik zo vaak test. Daarna heb ik nog een andere test te gepakt van sensitest om te kijken of die streepjes er standaard komen te staan, dus die test in water gedompeld en daar blijft ie helemaal wit, geen verkleuring niets. Hebben meerdere van jullie dit gehad? ( k kan er geen foto van maken zo licht, moet echt draaien in t licht dan zie je em. )
Heb je het over de midstream of de dipstick? Ik heb op al mijn midstreams een héél licht streepje als ik goed kijk (en de huls er af sloop ). Weet alleen niet zeker of deze er al binnen de 5 minuten is want zolang ik het niet gewoon zie met blister er nog om dan beschouw ik het als negatief). Later ben ik deze eens gaan ontleden en toen vond ik het een erg verwarrend streepje. Echter heb ik inmiddels 2 positieve zwangerschapstesten gehad (al op 10 en 11 dpo, zie mijn fotoalbum) en die waren gewoon duidelijk positief, ik krijg dan altijd aan de rechter kant een dikker lijn en de rest is ook gekleurd maar lichter. Ook met de dipstick een duidelijk resultaat al zo vroeg, deze is wel gewoon egaal en ook al goed duidelijk voor zo ver voor nod (5 dagen dus) Uiteraard hoop ik voor je dat hij gewoon positief is!
Mmm ik heb met de sensitest dipstick heeeele nare ervaringen. Een licht streepje binnen de vijf minuten, manlief ook en het kraanwater ook. Maar goed wie weet is het bij jou wel gewoon echt positief!
Ik heb altijd valse streepjes gehad bij sensitest.. Die met die hartjes dan. Altijd lichte streepjes, wel gegelijk roze, maar wel heeeeeeel licht. En niet zwanger toen.
en ik ook allemaal valse tsten gehad met de sensitest dipstick ! En dan ben ik eindelijk zwanger verscheen er nog geen duidelijke lijn en bij kv wel en cb digi ook zwanger ! Ik koop ze nooit meer !
Bij mij waren de lichte streepjes bij sensitest dipsticks wel echte lichte streepjes. Als je er aan twijfelt zou ik gewoon binnenkort met een ander merk testen. Hopelijk zijn ze echt positief!