Hhahaha...dank je wel meis!!! Ik ben normaal altijd blond....dat rode was blijven hangen van een gekke bui in de herfst...
Wel vreemd hoor, mijn ei was dan dus 7 dagen voor mijn ongi...erg kort tijd dan he... Mijn aankomende eitje zou 10 sept. zijn, terwijl ik de 14e ongi moet worden...
ja, bij mij is het net in of net na de ongi??!! maar zoals je kunt lezen is de kans het grootst als je gewone eisprong samen valt met deze...
Wow meiden, bedankt voor de info en Marloes bedankt voor de link Zo te lezen is er een hoop van de duitse les bij me blijven hangen hihi had ik niet gedacht! Liefs Manuela
mondphasen empfängniszeitpunkt= het begin van de periode dat de maan gelijk staat als bij je geboorte en dus je 2e vruchtbare periode begint. (dus niet het begin van de menstruatie periode, dat klopt niet!!!!) zal de meest gestelde vragen ook even vertalen!! Wat is dit voor een cyclus? Het is een cyclus die altijd zijn hoogtepunt heeft als de hoek tussen de zon en de maan precies hetzelfde is, als bij je geboorte. Als je bijvoorbeeld met nieuwe maan geboren bent, dan zal je je kosmo vruchtbare periode steeds bij de nieuwe maan hebben. Vrouwen die met volle maan geboren zijn, steeds bij een volle maan. Ben je 3 dagen na volle maan geboren, dan ben je steeds vruchtbaar 3 dagen na volle maan. Dus kort gezegd: als de zon en de maan hetzelfde staan als bij je geboorte. Wat betekend m/w op de pagina met de tabellen? m=männlich = mannelijk w=weiblich = vrouwelijk Onderzoek van Dr Jonas heeft uitgewezen dat er een mannelijk en vrouwelijk vruchtbare periode bestaat. Zo kan men door het kiezen van de juiste tijd de kans vergroten op een 'wenskind' (sorry staat zo op de site) Dr Jonas heeft bewezen dat dit voor 95% klopt! Je kunt dit in uw schema zien, als je geklikt hebt op ik wil zwanger worden
graag gedaan hoor. Vind het een hele duidelijke site, dus als jullie nog meer willen weten, dan ga ik weer aan de slag met vertalen hoor...!!! roep maar, haha
haha, maakt niet uit hoor Terese... lijkt ook allemaal op elkaar!!! ben trouwens wel heel benieuwd of het bij iemand gaat lukken op deze manier... dan moet je bij de echo dus verder of juist korter zwanger zijn....
Bij mij zou het een goede kans kunnen zijn. Zie mijn temp kaartje in mijn album. 12 augustus zou dus de dag zijn
is dat tempen handig?? zit daar een beetje over na te denken... je krijgt natuurlijk wel inzicht in je cyclus, maar ben je er dan niet heel veel mee bezig???
Ja ik vind het handig Je krijgt toch meer inzicht in je lichaam en het is leuk om te zien dat je lichaam hetzelfde doet als al die andere lichamen.
Achteraf gezien had ik liever nog even gewacht met tempen....ben er daardoor veel meer mee bezig dan me lief is...
Ik wil je er niet van afschrikken hoor meis....maar ik ben mezelf wel erg tegengekomen... Eigenlijk was bij mij meteen de spontaniteit eraf... Elke keer als mijn temp daalde trok ik hubbie van de bank... En als dan mijn temp de volgende dag nog niet omhoog was dan 'moest' ie die avond weer... Kan het je niet aanraden...
Bij mij valt het juist mee. De eerste poging (nu is de 2e ronde) was ik echt obsessed. En nu vind ik het gewoon leuk. Leuk om te zien hoe mijn lichaam elke dag wat veranderd ivm temp enzo.