Even terug naar het topic Je hoort wel es van die verhalen dat vrouwen toch zwanger zijn geraakt terwijl ze ongesteld waren. Of vlak daarna of ervoor. Terwijl het het eigenlijk niet zou kunnen, er vanuit gaande dat je maar 1 eisprong hebt midden in je cyclus. Die tweede Kosmobiologische eisprong zouden die verhalen dus kunnen verklaren. Bedacht ik me zomaar opeens.... Liefs, Gerrina
Ja dat zou kunnen Gerrina,....ik ben namelijk ook zwanger geraakt vlak na mijn menstruatie....nooit begrepen hoe dat nou kon...
Nou dat bedacht ik me ook inderdaad! Ik ben erg benieuwd, ik heb het gisteren berekend en vanaf gisterenavond 21.02 uur was mijn 2e eisprong dus heb meteen maar mijn ventje mee naar bed gesleept Erg spannend, ik ben er ook veel mee bezig en wie weet lukt het wel door die 2e eisprong, en zo niet, dan hebben we heerlijk geklust Liefs Manuela
De mens is van nature geneigd om zaken die niet meetbaar of aantoonbaar zijn af te schilderen als vaag en dus niet waar. Ik ben zelf juist heel erg geinteresseerd in het "vage" Echt heel grappig die site. Of het waar is laat ik in het midden,maar ik geloof wel degelijk dat de maan invloed heeft op zaken, bevallingen, eb en vloed etc etc. Buurmeisje van mijn ouders was hoogfzwanger, op 9 augustus zou het volle maan worden en mijn zusje zegt nog voor de gein straks bevalt ze op 9 augustus. en inderdaad 9 augustus met volle maan 2 weken te vroeg bevallen.....
Ik ben zelf ook heel geïnteresseert in het "vage". Wat ik overigens helemaal niet vaag vind Ik doe bij mezelf wel es tarot kaarten leggen en die bieden mij vaak een betere inzicht in zaken. Zoals laatst toen ik dacht dat ik echt zwanger was omdat ik me zwanger voelde door allerlei symptomen. Maar de kaarten vertelde mij dat ik nog ff moest wachten met juichen, niet teleurgesteld moet zijn en vooruit moest kijken. Dus toen wist ik al genoeg. 2 dagen later ook ongesteld. Ik had nog nooit gehoord van die kosmobiologische eisprong dus daar ga ik es extra op letten Liefs, Gerrina
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ik heb even zitten kijken en mijn tweede eisprong is maandag, maar dat is middenin mijn ongi..... uuuhhh ik denk er nog even over na
die van mij was deze periode precies na de menstruatie... en volgende week de gewone eisprong... die zou dan dus overbodig kunnen zijn???
weet je wat nou het rare is van alles, ik vul mijn temp in op FF en die gaf eers aan dat ik op dat 18 mijn ei had, en vandaag was hij verschoven naar afgelopen Dinsdag, ik ben ook even op die site geweest en alles in gevuld en deze site geefd dus aan dat ik dinsdag mijn ( tweede) eisprong heb gehad ! wow ik vind het knap hoor ! Ik heb hem gelijk even opgeslagen ! Ga er straks eens even op mijn gemak naar kijken !
Hey meiden, Ik mag volgende maand voor de kosmo. Mijn kosmo was de 17e al afgelopen . Wie weet is het wel bij mijn eerste ei gelukt (heel vroeg deze x "de 11de")(duim duim duim). Maar dus toch wel zeer interessant. De eerstkomende maanden valt de kosmo (bijna) tegelijk met mijn normale ei. Mijn cyclussen lopen niet helemaal gelijk aan elkaar. Vorig jaar ben ik ook in aug. zwanger geraakt. Zou het dan nu?????? Hoop het zo..... Meiden ik duim voor jullie..... Zou toch wat wezen zeg hihihi Veel succes allemaal Dikke **smak** Daantjuhhh
Mijn 'kosmo-eitje' valt steeds een paar dagen voor mijn ongi....dus dan heb ik er niet zo veel aan lijkt mij?
Wat leuk dit! Bedankt voor de link. Baat t niet dan schaadt t niet Ik ben ook even gaan kijken. Bij mij was ie 5 dagen na NOD. Heb even diep nagedacht en we hebben toen geklust
o.m.g. sorry.. maar ik kan geen duits lezen en praten... (ben zo'n iemand die engels gaat spreken tegen duitsers) Wil iemand ( marloes ) dit misschien vertalen, want ik heb dus geen idee wat het betekend en ik ben er wel super in geinteresseerd Do, 24.August 16:12 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode So, 27.August 05:12 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt So, 27.August 05:57 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode alvast super bedankt!
Ik heb het ook van Marloes hoor. Mijn duits is nog slechter dan mijn russisch 1e is het begin van de goede stand...om een bevruchting te ontvangen 2e is het perfecte tijdstip, dan staat de maan gelijk als bij je geboorte 3e is het einde van deze vruchtbare periode liefs, Gerrina
Dus in het burgelijk nederlands is het dus: (????) 1e het begin van je vruchtbare dagen 2e supervruchtbaar 3e je eisprong? of je menstruatie? Ik weet dat ik me nergens kan op instellen, maar nooit geschoten is altijd mis hé? Word zo gek van het niet ongesteld worden (klinkt raar op een zw.schaps forum)