In het burgelijk nederlands lijkt me dat zo ongeveer juist ja. Dus over een dag of vier kan je weer flink klussen als ik het zo zie bij jou Liefs, Gerrina
jezus... ik hoop het zo!!! Niet alleen dat ik misschien zwanger ben... maar heb nu al 3 maanden geen eisprong gehad!! Menstruatie daarvan ga ik ook huilen van blijdschap! *zeur zeur zeur zeur zeur*
Volgens mij heb ik deze maand mijn echte ei gemist (zieke kat, later overleden, tussendoor bloedverlies toen durfde mijn mannetje niet) Dus ik ga ik helemaal voor mijn cosmo ei !
Oooh, wat heb ik een geluk: deze maand vallen mijn ei en mijn kosmische ei tegelijk !!! *keeping vingers crossed*
Ik had deze maand voor het eerst mijn kosmo ei gebruikt en ik ben zwanger. Ongeveer een week voor mijn gewone ei geklust en op de dag van het ei zelf. En daara in de kosmo vruchtbare dagen. Kan toeval zijn.....
Hhahaha Nemo, fantastisch meis!!! Bewijs geleverd!!! \/ Bij mij ligt mijn kosmo-ei tussen 8 en 11 september....ben benieuwd! Wat ik dan niet zo goed snap is dat ik de 14 al ongi moet worden...das dan toch veel te kort om te nestelen? Maar ja, misschien is dat ook wel de reden dat sommige vrouwen pas zo laat posi testen? Je bent dan wel al bevrucht maar het eitje moet zich nog helemaal nestelen en je zwangerschapshormoon is dan dus nog niet aanwezig?
Bij mij lijkt het ook onmogelijk; site geeft als meest vruchtbare dag 1 dag voor m'n NOD aan....lijkt me niet mogelijk. Jammer, geloof op zich best dat er iets van kan kloppen... Heb net ff geb datum van mijn man ingevoerd en dan komt het wel in de buurt van mijn ei Voor volgende maand meest vruchtbare dag op mijn verjaardag hihihi.
Hmm.... :-k Mijn kosmo-eitje was 27 Aug. Wel geklust. Dus wie weet. Hoewel, ik zit ondertussen weer aan de 2 repen chocolade per dag en dat voorspeld weinig goeds Van harte gefeliciteerd, Nemo Geniet ervan Liefs, Gerrina
Bij mij is het ook gelukt, maar ze vielen dan ook wel tegelijk... Hoe dan ook, ben superblij of het nu mijn gewone of kosmische ei is geweest =)
Nou geweldig Assie. Van harte gefeliciteerd hoor. =D> Het maakt dan idd ook niet meer uit welk ei het is geweest Geniet er maar van. Liefs, Gerrina