Als het 7000,- kost kun je beter gewoon een hovenier uit de gouden gids laten komen! Kun je het nog zo krijgen als je het zelf hebben wilt ook (zonder herniabankjes en tuinkeukens waar je "leuk" in januari voor je gasten kan gaan staan koken in de regen terwijl je gasten lekker binnen zitten).
Hier ook kennissen die waren opgegeven voor de tuinruimers, zij moesten zelf na afloop ook een paar duizend euro betalen (dus niet de mensen die hun hadden opgegeven) ik geloof dat zij het uurloon moesten betalen voor de mensen die aan de tuin hadden gewerkt, of was het het materiaal..hm.. dat weet ik even niet meer zo zeker
Woow, 7000 euri? Dan koop ik zelf wel een paar zakken modder en wat plantjes. Had niet gedacht dat het zo duur zou zijn. Bedankt voor jullie reacties
Ik zag hier al een tip staaan over een "groene" school. Mijn ouders hebben destijds een jongen "ingehuurd" die hun tuin gebruikte als afstudeerproject....is supermooi geworden en toch een stuk goedkoper dan een hovenier. Misschien is dat een idee?
Whahaha het zal je toch gebeuren wordt je opgegeven voor vrienden, denk je door de verrassing leuk mooie nieuwe tuin, krijg je een paar weken daarna een dikke rekening, lekkere vrienden
Ik neem aan dat die mensen dat dan wisten van te voren dat ze moesten betalen. Anders zou ik namelijk echt niet betalen. Leuk dat iemand anders mij dan opgeeft maar ik bepaal toch echt zelf waar ik m'n geld aan uitgeef.