Kosten all inclusive vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Myrthe, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ben benieuwd naar wat jullie kwijt waren voor een all inclusief vakantie.

Plaats?
    Prijs?
    Aantal personen?
    Wel reisbureau?
    Hoeveel dagen?

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ligt er ook helemaal aan wanneer je wilt gaan?

3. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    zoek je iets simpels met bv 3 sterren of wil je meer luxe en 5 sterren. Dit kan snel duizenden euro's schelen... met 4 personen

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Simpel en rond mei ;)

5. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Toevallig van de week 12 dagen Canarische eilanden geboekt voor eind november, bij Arke.
    Hotel, 3 sterren, All incl.
    2 volwassenen + baby
    1200 euro.

Ik denk dat je kunt rekenen vanaf 400/500 euro per week per volwassene.

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    He, leuk, wij gaan ook eind November weer! Waar gaan jullie heen?

Prijzen voor all-in, pfff... ja, moet je denk ik ook een beetje geluk mee hebben, en hangt natuurlijk vanaf waar je ergens zit. Laatste jaren hebben we geen all-in geboekt gehad, jaar of 3, 4 geleden wel. Twee personen, 11 dagen, Lanzarote, all-in, € 417,- pp weet ik nog.

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ja, het hangt erg af van tijd en plek e.d.
    Hier zomervakantie naar Rhodos 2 volw., 2 kinderen voor 10 dagen 4000euro.......

8. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfffffffffffffffffff..... is me nogal wat..... Lijkt me echt klote als je aan de zomervakantie vastzit ook. Wij kunnen evt. buiten de vakanties om gaan, ivm eigen zaak van manlief.

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ja, is het ook.......Oudste is nu 5, maar zit zelf ook in het onderwijs, dus altijd hoogseizoen helaas!
    We doen dit dus ook niet meer....zijn vorig jaar voor eht laatst AI geweest toen de jongste nog geen 2 was. Dit jaar dus wel gekeken (prijs: zie boven) en dat werd ons ook te gortig, dus naar een stacaravan in Frankrijk geweest! ;)

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    16 dagen in februari naar Aruba all in 3 sterren, €2500 per volwassene en zo'n € 400,- voor zoonlief van 2 jaar.... Vliegen met KLM, anders was het iets goedkoper geweest. Geboekt bij D-reizen.

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Best aan de prijs dus?

12. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ja het is best duur... Ook niet 'geschikt' in elk land, en is ook erg afhankelijk van je reisgezelschap. Wij gaan altijd met een mannetje of 8 in totaal en dan is het ideaal omdat je kan eten/drinken/ snacken wat je wil en je niet continue met je portemonnee staat te zwaaien.
    Op onze huwelijksreis in Brazilië hadden we logies met ontbijt genomen omdat er veel restaurants in de buurt zaten van het hotel en de Braziliaanse keuken erg lekker en goedkoop is.
    Mij tip voor je gaat boeken, goed verdiepen in de regio waar je op vakantie wil gaan en Zoover | Vakantie beoordelingen & Reis ervaringen goed doorspitten...

Deel Deze Pagina