na eerste maand stoppen pil, eerder eisprong?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Pukie80, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pukie80

Pukie80 Lid

23 jul 2010
    74
    0
    0
    Beste allemaal,

Ik ben hier pas nieuw en net gestopt met de pil en meteen maar met de eerste ronde begonnen.. vandaar dat ik hier af en toe nogal wat vraagjes plaats..

Maar ik heb 22 oktober mijn laatste pil ingenomen en daarna een ontrekkingsbloeding gehad die duurde ong tot afgelopen vrijdag. Kan het zijn dat ik door het stoppen met de pil nu eerder een eisprong krijg/kan hebben gehad? Want heb nu last van steekjes en soort buipijn onderin mijn buik... toch het gevoel wat ik met een eisprong in verband breng.. Kan het zo snel al zijn? Omdat mijn lichaam de pil mist?

Groetjes!

2. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    hey het verschilt van vrouw wanneer je een eisprong heb na de pil het kan idd zo zijn dat je vroeger een eisprong heb aangezien je je eigen cyclus niet gelijk kan weten.ikzelf ben alle 2 de keren in 1 keer zwanger geworden na het stoppen met de pil en die steken enzo kan idd duiden op een eisprong.
    ik haf 18 oktober mijn bloeding en precies 2 weken later had ik idd een eisprong die ik duidelijk voelde.
    succes!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Het kan inderdaad best snel zijn de eerste keer na het stoppen. Ik ben gelijk begonnen met tempraturen en had de 1ste ronde mijn eisprong op dag 12 al. Daarna is dat niet meer voorgekomen en duurde het wat langer.

Deel Deze Pagina