Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb het vandaag van de HA meegekregen maar nadat ik de bijsluiter heb gelezen werd ik er niet vrolijker op! Ik heb nog nooit eerder anti-conceptie gebruikt (op condooms na) ! Wat waren jou bijwerkingen? Ben je in gewicht veel aangekomen? (ik probeer af te vallen) (voor de migraine patiënten) Werd jullie hoofdpijn erger? Wat deden de hormonen met je? Ik ben erg benieuwd! Groetjes, M.
hoi hier iemand die ook de evra pleister pil had. ik vond hem in 1 woord geweldig had in het begin alleen last van mijn borsten maar dat ging snel over. verder heb ik alleen maar voordelen ervaren ermee ben er ook niet mee aangekomen omdat het een hele lichte pil is en verder veilig . als je nog vragen hebt hoor ik het graag . groetjes san84
ik heb er geen ervaring mee, ben m wel aan het overwegen. maar, in een bijsluiter móeten alle bijwerkingen staan die ooit 1x zijn voorkomen en misschien verband hadden met het product. that's it. maak je niet druk, als het niet bevalt stop je toch weer?
hoi ik heb ook de evra pleisterpil omdat ik een spatiche darm heb en ik vind hem wel goed en is die dus eigenlijk betrouwbaarder dan de gewone pil.... ik heb ook nergens geen last van word ook elke maand netjes ongesteld
hoi meiden. bedankt voor de antwoorden! Kon zelf even niet online komen ... Ik gebruik de pleister nu een week, heb gisteren de 2e opgeplakt! Ik heb geen rare bijwerkingen (op wat jeuk na waar de pleister zit) . @ DaphneenEstelle: tijdens het douchen blijft hij gewoon zitten! Hij laat bij mij ook niet los of zo! Je mag hem ook op verschillende delen op je lichaam plakken .. dus in zwemkleding moet het geen probleem zijn! Tot nu toe ben ik er tevreden over!
Ik ben er echt - tot nu toe dan - heel erg blij mee! Pleister is ongeveer 5 bij 5 cm... Hier een foto Bekijk bijlage 105875 Er af trekken doet geen pijn!
hoi ik heb er nooit problemen mee gehad en alleen maar voordelen als ik weer aan de pil ga dan neem ik weer deze . het enige nadeel vond ik als ik hem op mijn arm had jeukte het maar op mijn billen nergens last van succes met de keuze.
Hallo Dames, Ik gebruik hem al 6 jaar geloof ik met tussen door tijdens mijn borstvoedingsperiode cerazet. Ik ben er heel blij mee. 1x in de week hoef je er maar aan te denken ipv elke dag. Ik heb nog nooit gehad dat een pleister voor het einde van de week los liet. Het enige nadelige bij mij is het moment van er af trekken lol, ik plak hem onder mijn onderbroek en dan tja groeien er haartjes onder .
ja soms dan kun je wel even een keer schreeuwen zo vast hij kan zitten.. maar hoef er nu niet aan te denken maar mocht ik weer aan de pil gaan dan neem ik deze weer. kende bij jou iemand deze anticonceptie al hier kreeg ik echt grote ogen van die ken ik niet en is het wel veilig. groetjes san84