Hoi dames.. ik mag me ook aanmelden bij de alleenstaande moeders. Mn vriend heeft het vanmiddag uitgemaakt met me.. de liefde was er niet meer.. Hoe kom ik hier ooit overheen.. ik moet me sterk houden voor mn meisje ik weet het maar ik ben er helemaal ondersteboven van.. Hij wil zijn dochtertje blijven zien natuurlijk maar k weet nu al dat ik elke keer een trap op mn hart krijg als ik hem zie. Het zat al een tijdje niet goed en twijfelde zelf ook enorm maar als het dan ineens zover is.. is gewoon onvoorstelbaar. Hoe moet het nou? Zal ik ooit weer gelukkig worden? Met een ander? Blijf ik nu mijn hele leven alleen? Ik zit met zoveel vragen pfff...
Ik wil je een hele dikke digi knuffel geven meid! Het is niet niks! hier ben ik zelf weg gegaan ivm emotionele mishandeling, het was niet makkelijk maar bij mij overheerst de woede en ik kan niet wachten om weer verder te gaan! (ben al een stuk gelukkiger) dus dat is niet te vergelijken. Maar concentreer je op je kindje! Die heeft je nodig, je zal nooit meer alleen zijn! En wat er in de liefde nog kan gebeuren, meid laat het lekker op je af komen! Je vind het geluk wel weer! Het zit in de kleine dingen en komt vanzelf op het moment dat jij er klaar voor bent. xxx
Dank je wel.. ik zat zelf ook al weken te twijfelen dat ik zo niet meer verder wou hoor.. ik vertrouwde hem niet meer.. Er is heel veel gebeurt het laatste jaar. Hij heeft een psychose gehad, ik werd zwanger, uit elkaar geweest, allebei weer bij onze ouders in. Ik werd achterdochtig bij elk apart dingetje dat hij deed.. was bang dat hij weer psychotisch zou worden. Het was ook niet meer te doen, maar in je achterhoofd denk je; het zal nog wel goedkomen.. Niet dus.. Ik hou me groot en ben dr voor mn kleine meid, als ze dan weer naar me lacht kan ik evengoed wel teruglachen. Maar het gaat een rottijd worden.. Ben gewoon bang dat ik nu voor altijd een alleenstaande moeder zal blijven en dat hij gelukkig gaat worden met een of ander knap slank meisje.. Pfff nouja.. het zal allemaal wel wr goedkomen hoop ik
Niet teveel aan jezelf twijfelen. Lekker boeiend hoe zijn leven nu verder gaat, zolang het niet om jullie kindje gaat heb je daar niks meer mee te maken, zo hard is dat. Gewoon cincentreren op je eigen geluk! Das het belangrijkste! En nu nog verzinnen hoe je het met de omgang gaat doen. Hier ook een ex zonder gezag, ik ga samen met onze dochter 2 x langs. Dit omdat ik hem niet alleen met haar vertrouw. Kijk goed naar wat JIJ wil en wat het beste is voor jullie KINDJE! Die is het belangrijkste en nu ze nog zo klein is 100% afhankelijk van JOU! Suc6 en je mag altijd PBén als je ff prive je hart wil luchten!
Je bent een schat.. ik ga morgen ff trugschrijven.. Ik ga nu lkkr proberen te slapen. Morgen heb ik weer een frisse kijk op alles.. Tis nu allemaal nog zo vers!
Ach lieverd, dat je er ooit overheen zult komen, daar hoef je niet aan te twijfelen. Je bent een sterke vrouw en een lieve mama, dat weet ik zeker. Hoe je er oeverheen komt? Dat weet alleen jij! Maar geef jezelf eerst de tijd en ruimt om verdrietig te zijn, en boos, het is niet niks wat je nu moet doormaken. Ik hoop dat je lieve familie en vrienden om je heen hebt die je kunnen steunen! Ik wens je heel veel sterkte.
Hoi dames! Wat een lieve reacties! Het gaat hier beter dan verwacht! Was er 2 dagen even kapot van maar nu ben ik er overheen Zoals ik al typte in dit topic heeft hij vorig jaar een psychose gehad.. Blijkbaar houdt hij dit al weken verborgen want een dag nadat het over was kreeg hij weer een psychose. Hij is vanmorgen opgenomen gelukkig.. Ik kan even uitrusten en aansterken samen met de kleine meid. Ik heb wel voor mezelf besloten nooit meer een relatie met hem aan te gaan, ook al gaat het straks weer goed met hem. Hoe het verder af zal lopen zullen we af moeten wachten. Maar.. met mij en de kleine gaat het goed!
Wat fijn meid! Komt helemaal goed hoor. En je word steeds sterker. Ik sprak met een collegaatje over haar vriend enz. Oh ik herkende dingen van mijn ex en had echt zoiets. Oh wat ben ik blij dat ik van al die stress af ben pffffff. jullie komen er wel!
Heb jij niet ook al een topic gehad in zwanger en alleen? Of was dat iemand anders. Ik wil je in ieder geval heeeeeel veel sterkte wensen. xxx
Ja klopt hoor! Toen had ik wel een andere gebruikersnaam.. Was vorig jaar ook rond deze tijd Dank je wel..
Sterkte meisje! Komt allemaal goed hoor. Begin is even wennen en stressen, maar eens je daar door bent, goh je voelt je pakken beter! Was hier toch zo! Heb nu sinds bijna 2 maand een nieuwe vriend, allemaal leuk, maar heb gevoel dat ik toch liever alleen ben, dus hier weer dikke twijfels...! Alleen was zo slecht nog niet. Je hebt wel niemand om gekke dingen mee uit te halen, of toch op een andere manier als met vriendinnen. Maar toch, had het wel goed in m'n eentje... Kan je lekker je eigen dingen doen. Komt heus wel goed! Maar zag dat je je intussen alweer wat beter voelt. Zal waarschijnlijk wel beetje op en af gaan, had ik toch. Maar na een tijdje enkel nog ups en zelden nog een down Eens je weer in je plooi bent, gaat het allemaal gelijk niks!
Wat een oppeppend berichtje, thnx Hier gaat het nog steeds heel goed. Scheelt waarschijnlijk ook wel dat ik hem nog niet gezien heb sinds het over is. Zal wel weer een down moment krijgen als ik hem weer zie. Heb zo'n zwak voor die gozer.. Maar ik voel me veel beter nu.. geeft heel veel rust nu! Weet voor 100% zeker dat ik niet met hem oud wil worden..
Graag gedaan Goed dat je je zo goed voelt, en ja als je hem ziet kan wel effe minder zijn. Maar op dat moment kan je ongetwijfeld ook wel x aantal redenen vinden waarom je een pak gelukkiger bent zonder hem In begin vond ik het wel vreemd om ex bij zijn voornaam te noemen haha. Na 4j hetzelfde koosnaampje altijd, precies of ik voor de grap hem bij naam noemde Dat is nu gelukkig beter haha. Ik zeg ook steevast dat ik m'n zoon naar m'n ex breng, ipv dat ik hem naar zijn papa breng. (zeg ik tegen buitenstaanders he, niet tegen zoonlief zelf natuurlijk )