Hoi, Ik heb momenteel een nogal oud hoofdkussen waar de vulling niet meer veel voorstelt. Ik vroeg me af als er iemand ervaring heeft met een fijn kussen die ook fijn is met chronisch nekklachten. Ik ben zelf een rug en zijslaper, Tijdje geleden een dupe gekocht van cloud pillo via bol maar weet nog niet zo goed wat ik er van vindt
Ik heb ook Silvana. Kon bij de beddenzaak leenkussen meenemen, ze hebben verschillende hardheden ervan. Ideaal, slaapt zo heerlijk
Ik heb ook silvana. 4 proeflessen gehad. Ik dacht dat deze het wel was, superduur.. Maar toch mis ik nog ondersteuning denk ik. Ik merk dat ik het kussen aan het proppen ben veel meer nek ondersteuning. Ik heb dus toch stiekem wel spijt. Dacht aan de cloudpillow maar ook daar verschillende versies van. En m'n man ziet me aankomen voor weer een duur kussen...
Hier ook beide een silvana, ik en hardere dan mijn man. Was wel een week of 2/3 wennen maar zou niet meer zonder willen. Enig advies wat ik kan geven is gan proberen in een beddenzaak dan kan je t voelen
Mijn man heeft een kussen lijkt op Cloudpillo maar dan van swissense. Is een stuk steviger. Hij vind hem erg fijn, had ook vaak last van z’n nek/hoofd. Cloudpillo heeft hij voor z’n werk als hij daar slaapt en je voelt echt heel goed verschil.
Hier al jaren een nekhernia en uitval tot in mn vingers gehad heb verschillende kussens op mn bed liggen maar de hardere kussens kan mn hoofd/nek niet op liggen. Dus zou echt uitproberen hoeven geen dure kussens te zijn.