Hulp gevraagd! Ik moet binnen een maand een vrijgezellenfeest organiseren voor iemand met bekkenklachten en ook echt serieuze klachten zeg maar dus er valt al heel veel af. Nu staat internet vol met workshops maar goed waar is het leuk en gezellig. Kortom goede ervaringen gevraagd weet niet of dit op het forum mag maar anders via pb a.u.b. Ik wil haar een leuke dag bezorgen maar pfff is best lastig. Ze is al eens mee geweest met cupcakes versieren en dat was geen succes. Dus heb jullie echt nodig omgeving dordrecht maar wij kunnen best een stukje rijden. Help mij alsjeblieft!!! (klinkt wanhopig maar is ook wel een beetje zo)
Ik ben met mijn vrijgezellen feest uit eten geweest bij een tapas bar.... vond ik erg leuk... die meiden hadden allemaal een kadootje mee waar van ik moets raden van wie het was.. verder kan je misschien ook eerst ergens tapas maken en dan eten ofzo... suc6 met verzinnen!! was trouwens met een limo opgehaald
Je zegt bekkenklachten......maar is ze zwanger? Of bekkenklachten van iets anders? Wij hebben nl. voor een vriendin een cocktailworkshop gedaan bij Crazy Pianos op Scheveningen.
Ik weet niet of jullie van wijn houden maar een leuke wijnproeverij bij Cave Michel in Dordrecht is wel een aanrader. Daarvoor lekker eten bij bv Visrestaurant De Stroper of als het wat simpeler moet iets van Boekmans. Als je bij De Stroper gaat eten kan je eventueel ook met de fluisterboot door Dordrecht gaan, ze moet dan wel instappen maar ik weet niet hoe heftig het is en of dat wel lukt. Maar goed, ik ben nogal van het eten en drinken...misschien is dit helemaal niet passend bij je bruid! Ik weet wel heel veel in en om Dordrecht dus als je meer info hebt kan ik je misschien wel verder helpen.
Heb eens een vrijgezellenfeestje georganiseerd in Utrecht... Waterfietsen (kan ze ernaast zitten ipv trappen) en workshop tas versieren.. (ze is gek op tassen) Beide in Utrecht... Wellicht qua afstand te doen? Sowieso hebje veel leuke ateliertjes hier die dat soort workshops doen..
Mijn zus was ver zwanger van een tweeling toen ze haar vrijgezellendag had. We zijn in mijn moeders grote tuin gaan zitten, welke we helemaal versierd hadden. We zijn begonnen met een zelf gemaakte High Tea, toen zijn we toilettassen gaan pimpen. Daarna een thee break met gebak. Toen kwam er iemand om een buik schildering te maken, wij gingen lekker twister spelen op het gras. En ten slotte zijn we gaan eten bij een restaurant. Echt een onwijs leuke dag gehad met alle meiden. En hij was betaalbaar!!
Dat buikschilderen is waarschijnlijk niks voor haar, maar er is zoveel leuks te bedenken. Ik zou vooral alles op 1 plek proberen te doen Andere leuke knutselideen zijn: vogelhuisjes pimpen, slippers versieren, zeep kettingen maken, workshop sieraden maken, sleutelhangers maken, bonbons maken, met zn allen een schilderij maken of van die kunstkoeien versieren.. (dit waren een beetje de ideeen waar wij uit gingen kiezen, overigens wilde we alles zelf organiseren ivm budget en het was goed te doen)
Ik had ook bekkenklachten toen mijn vrijgezellenfeest was, hier hebben ze voor mij een geweldige dag georganiseerd. ik was ook zwanger, ze hadden bij mijn schoonzus thuis een servies beschilderen dus ze hadden zelf een thee servies gekocht en deze helemaal beschilderd, schoonzus later afgebakken en werd cadeau gedaan op de bruiloft erg leuk, daarna een cadeau spel iedereen had 3 kleine cadeautjes gekocht en een spel gedaan wat ik niet wist was dat alles voor mij was was echt lachen daarna zijn we uit eten geweest bij het gelagh in gorinchem voordat we gingen schilderen hadden we ook een uitgebreide lunch. Alles bij elkaar koste dit inclusief uit eten 75 euro pp doordat het bij mijn schoonzus was kon ik tussendoor even gaan liggen erg fijn
Leuke ideeen! Nee ze is niet meer zwanger haar kindje is al 1 geweest. Jullie hebben wel echt leuke ideeen zeg hahaha ik kwam echt niet verder dan bonbons maken erg he. Zondag is er overleg dus hoop dan met een aantal goede voorstellen te kunnen komen. Dus hoe meer ideeen hoe leuker! Wil ook iets doen om de groep herkenbaar te maken maar shirts is geen optie maar wat dan? Iemand daar nog goede ideeen over?
koop je zo'n bloem voor in je haren (allemaal dezelfde wel . Of een soort van diadeem.. Of allemaal iets van een ketting ofzo omhangen wat opvalt, of een opvallend sjaaltje. Of je speld een hele grote broche op..
Bij mijn vrijgezellenfeest had iedereen een roze shirtje aan (gewoon uit eigen kast, dus allemaal anders, maar toch herkenbaar) en ik kreeg een speciaal roze shirtje met een tekst natuurlijk . Wij zijn naar Utrecht gegaan, daar eerst geluncht, daarna bij Pink Pepper aan de Oudegracht een servies beschilderd. Echt heel leuk. Iedereen kan lekker aan de gang, en als je afspreekt dezelfde kleuren te gebruiken krijg je vaak best een mooi resultaat. Je kunt het daarna ook meteen meenemen. Daarna hebben we op een terrasje gezeten (en flauwe spelletjes gedaan, dat vond ik zelf niet zo) en daarna gegeten in een restaurant.
Misschien is het een idee om bijvoorbeeld allemaal dingen te doen, zoals een high tea. Maar ook gewoon lekker beauty-en... Dus bij elkaar maskers op doen e.d. Dus er ondertussen gewoon een heerlijke verwendag/middag van maken.. En dan afsluiten met heerlijk eten, en dat kan bij iemand thuis zoals gourmetten, maar natuurlijk ook gewoon bij een restaurant.
hier hadden tijdens mijn vrijgezellenfeest een partie van ladies night geregeld en daarna met zn allen uit eten geweest succes!
Schoot me net nog te binnen, in de buurt van Dordt he? Misschien is Juffrouw Pollewop wel leuk, een heel kneuterig winkeltje waar je knutselworkshops kan volgen, www.juffrouwpollewop.nl
Ik was 28 weken zwanger bij mijn vrijgezellenfeest en zijn toen sieraden gaan maken. Was goed te doen, als ik het zitten zat werd liep ik een rondje
@Kaatje, met 35 weken was een sieradenworkshop en high tea voor mij ook goed te doen gelukkig! En heb er een nieuwe hobby bij ( nee..niet high tea-en maar sieraden maken )
Bedankt voor de reacties. Het is een heel gemengde gezelschap van 21 tot 67 ofzo dus hahaha maskers etc wordt het denk ik niet. Maar inderdaad high tea en een workshop is misschien al wel genoeg voor haar is allemaal vermoeiend genoeg. Hmmm en inderdaad een bloem of broche hahaha jullie moeten een bureau beginnen met zijn alle