mijn verloskundige zei dat deze rond de 140 euro zou zijn en nu zie ik op de site 220 euro? op internet lees ik ook vaak 140 euro enz... zie ik iets over het hoofd misschien? het wordt niet vergoed bij mij..
bij ons kostte het 135 euro, dus die 220 euro klopt niet lijkt mij.. is dat op de site van het ziekenhuis waar het staat? anders zal ik als ik jou was een ander ziekenhuis zoeken voor de test..
Ik heb er voor gekozen de test niet te doen maar mijnv gaf aan dat de kosten rond de 160,- zouden liggen.
Bij mij was het 147 euro.. 220 zou ik echt niet accepteren, is er niet een mogelijkheid om het ergens anders te doen?
ik zal wel fout gekeken hebben ofzo, heb ze een email gestuurd naar de prijs want k schrok wel eventjes, 220 is toch weer anders als 150 euro waar we op hadden gerekend. nou.. we zullen t horen en anders zoek ik gewoon n ander ziekenhuis hoor.
Wij hebben 150 betaald. Had er zelf naderhand ook al wel een goed gevoel over, en zou het een volgende keer mssn niet weer doen.
Gisteren gevraagd. Kost bij ons 147,00. Wat we natuurlijk wel gaan proberen om te declareren bij de verzekering.