We zaten naar ons ventje te kijken en mijn man vroeg aan de vrouw die de echo maakt. Kunnen baby's al kijken en zij zei ja, maar tis wel zeldzaam als het op de echo staat.. En 2 min later...haha en hij doet zin ogen open..whaaa zo grappig moest even kwijt, want bij de vorige hoopte ik dat hij dat zou doen en hij deed het niet en bij deze dacht ik er niet eens bij na..
Wat mooi zeg, ongelooflijk. Ik kijk zelf ook al uit naar de 3d echo. Jullie hebben echt geluk dat het openen van de oogjes is vastgelegd. SUPER!!
mooie foto mijn kleintje keek ook op de 3d hih en op de dvd zagen we het ook zooo leuk ze zeggen dat het niet zo veel voorkomt dus dat maakt het nog bijzonderder mijne was ook 28 wk en 2dg ..lijkt alsof ze boos is haha
Wij hadden dat met een echo met 33 weken van Eva. Was op de jonge gezinnen beurs, een korte echo, in 2D. Maar je zag heel duidelijk dat ze haar ogen open en dicht deed, ze stak telkens haar tong uit en op een gegeven moment had ze de hik en zat ze telkens met haar handjes bij haar gezicht te friemelen. Het was de korste en goedkoopste echo die ik gehad heb, maar de allermooiste!