Ik wil graag een canvasdoek laten maken en bestellen. In een groot formaat, ik denk 1.20 x 80/90. Mijn fotoboeken bestel ik altijd bij albelli. Is de kwaliteit van de canvasdoeken hier ook goed? Of hebben jullie wellicht nog tips voor een andere aanbieder?
herinneringenoplinnen.nl heb ik canvasdoeken op besteld! Maar je kan het tegenwoordig op heel veel plekken bestellen, en heb niet het idee dat er veel verschil in zit.
Ik ben heel tevreden over drukwerkdeal.nl Echt prima service, niet duur en mensen die met je mee denken!
Wij hebben ons canvasdoek van 80x60 bij Albelli vandaan. Heel tevreden over, scherp en goede kwaliteit.
ik en mn zusje bestellen ze altijd bij herinneringen op linnen. zij kunnen ook helpen met fotobewerking en geven tips over in welke positie je de foto er het beste op kan zetten.
Ik bestel ze ook altijd bij Herinneringoplinnen. Inderdaad goede kwaliteit en vlotte aflevering. Heb er nu toevallig 2 besteld gehad bij Beste Canvas (had ik via facebook een aanbieding van gezien), maar die kwaliteit vond ik erg bagger (heel donker en grauw). Dus de volgende keer bestel ik gewoon weer bij herinneringoplinnen.
Ik bestel alles bij pixum. Duits bedrijf. Kwaliteit voor een mooie prijs. Ziwel de normale fotos, canvas, aluminium en forex!
Herinnering op linnen! Vaak genoeg canvas besteld, mooie kwaliteit. Ook de andere producten zijn mooi.
Hihi, overduidelijk . Heb het doek bij herinneringen op linnen besteld. Ben benieuwd! Bedankt voor de tip!