Heeft iemand enig idee wat ongeveer de kosten zijn bij David Lloyd sportscholen? Ze doen daar zo vaag over en wil wel een indicatie voor ik er een afspraak ga maken. Het is de enige sportschool in mijn buurt met kinderopvang op dagen en uren die ik nodig heb, de meeste bieden alleen opvang in de ochtenduren aan en daar heb ik niks aan... En eigenlijk lijkt het me ook wel leuk als m'n zoontje daar zelf ook kan sporten, zag dat ze voor kinderen ook leuke dingen aanbieden zoals judo enzo
Ik heb er ooit even naar gekeken, maar achteraf vond ik 't toch iets te ver en heb ik dichterbij eentje gevonden met kinderopvang. Staat me iets van bij dat het 60-65 per maand was. Vrij prijzig iig. Ga anders gewoon langs, ze hebben vast een prijslijst daar liggen. Kan je gelijk naar de kinderopvang kijken.
doe het ajb niet.. mijn man betaalde 9 jaar geleden al 70 piek per maand. En dat niet alleen hij is toen 1 maand vergeten te betalen en na 9 jaar blijven ze nog deurwaardersbrieven sturen terwijl die allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang betaald is..
60-75 euries klinkt wel wat het kan zijn.. David Lloyd zit hier ook in de UK en ik weet van horen zeggen dat die prijzen rond die richting zitten..