Hallo, Ruim 2,5 jaar heb ik een mirena, in het begin nooit geen klachten gehad, de laatste tijd heb ik vaker gedacht dat ik zwanger was maar testen waren altijd negatief. En nu, nu denk ik dus weer dat ik zwanger ben... Ik heb last van maagzuur (check beide zwangerschappen, anders nog nooit gehad), rugpijn, jeuk en puistjes. Sinds ik de mirena heb, ben ik nooit meer ongesteld geweest. 1 x heb ik bloedverlies gehad en dat was nadat ik dacht dat ik zwanger was. Ik kan mezelf hier gek meemaken, afvragen of ik het mezelf inbeeld maar de spiegel liegt niet en de smaak van maagzuur beeld ik mij toch ook niet in (denk ik)? Dus ik ga straks maar weer naar de drogist om een test te halen. Zijn er meer vrouwen die (weleens) zwangerschapsklachten hebben ondanks de mirena? Ik vind de mirena echt heel fijn maar door deze klachten ben ik eigenlijk in staat om hem te verwijderen..
Heb het ook wel eens gedacht hoor. Maar was altijd negatief, de spiraal deed dus altijd goed z'n werk. Maar als ik jou was zou ik voor de zekerheid inderdaad even testen. Dan hoef je jezelf ook niet nog dagenlang gek te maken. succes!
Ik had mijn mirena iets langer als een jaar. Ik merkte dat ik misselijk werd met autorijden en toen 2 weken later toch maar een test gedaan en ik was wel zwanger ondanks de mirena. Het kan dus wel. Bij mij zat hij ook nog eens goed later gecheckt door de gyn, waar ik hem eruit heb laten halen.
Niet zwanger met Mirena, maar wel door een Mirena die er zelf uitgekomen is... Kan je dus niet verder helpen. Laat je weten wat de test zei?!
Ik heb jarenlang een mirena gehad, maar nooit het gevoel gehad dat ik zwanger was ten tijde van de mirena. Ik heb t hier op t forum wel vaker gelezen dat vrouwen dachten zwanger te zijn met een mirena. Ben benieuwd naar je test!
Hoi, Ik heb tegenover mij een dochter zitten van 9, haar broer van ook 9 ligt ziek op bed en ik ben van hun zwanger geworden terwijl ik een mirena spiraal had.... Dus ja het kan echt! Heb 2 levende bewijzen rondlopen
Ik heb het spiraal bijna 5 jaar en ik heb dat gevoel ook wel eens. Ik doe dan een testje en tot nu toe is het altijd vals alarm geweest.
@jns25 hier geen ervaringen net een mirena maar herken je klachten wel ... ik heb deze klachten ook gehad en bij mij kwam dit Door flink gewichtsverlies in een korte tijd .. ik zie bij jou dat je flink aan het afvallen ben in je onderschrift ... Hier zou het ook goed mee te maken kunnen hebben succes
Erg herkenbaar er worden hier ook wel eens testen gedaan. Wel grappig om te lezen dat het dus toch echt wel kan gebeuren...