Hallo, Ik zou graag van mensen die de kinderwagen Joolz zzz one hebben willen weten wat ze van de kinderwagen vinden en hoe de kinderwagen in gebruik is (min en pluspunten) Hoop dat er hier wel mensen zijn die deze kinderwagen hebben, want ik kan nergens de gebruikservaringen over deze kinderwagen vinden. Alvast bedankt! Gr, Priscilla
Is er dan echt helemaal niemand die een joolz zzz one heeft? Waarom dan niet? Vinden jullie de kinderwagen te duur of is het een ongemakkelijke kinderwagen? Gr, Priscilla
Ik heb de joolz bloom is dat dezelfde? Ik ben erg tevreden met mijn wagen. Lekker makkelijk in te klappen en past zo zonder de wielen te moeten demonteren in mijn auto. groetjes
Heb em ook en ben erg tevreden! Hij is makkelijk in en uit te klappen en past ( ook al is het maar net) in mijn klein Hyundai i10. Hij is stevig en wandelt erg soepel. Ook zijn alle onderdelen ( maxicosi, wieg etc.)er makkelijk op te zetten. Geen nadelen dus voor mij.En ik vind em er super stoer uitzien. Heb de zilveren en heb een knal roze voetenzak van lodger gekocht en dat staat echt heel gaaf. Ik zou em zo weer kopen! bar
De Bloom en zzz one zijn zo goed als het zelfde, alleen de kap bestaat uit 3 delen inplaats van 2 delen, meer verschil is er volgens mij niet.Ik heb de bloom besteld, maar de zzzone werd alleen nog maar geleverd want die kwam net in productie. Ik heb buiten de kap niks anders kunnen vinden. bar
Hoi, Ik wist niet dat deze twee types zoveel op elkaar lijken. Bij de prenatal hebben ze namelijk een leuke aanbieding voor de joolz zzz one prime. Het is trouwens wel een leuk idee de grijze kinderwagen met een andere kleur voetenzak. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de grijze. Gr, Priscilla
De joolz zzz prime is het zelfde als de joolz bloom. Joolz bloom is de voorloper van de prime. Het enige wat anders is is de kap daar zitten meer baleinen in. en het printje is eraf gehaald om de kinderwagen wat strakker te laten ogen. Wel een super gave kinderwagen trouwens!
Toevallig heb ik gisteren op kieskeurig.nl naar kinderwagens gezocht. Over de zzz is geen review, wel over de bloom. Gemiddeld een 8,1, MAAR een 5,5 voor degelijkheid. Kijk voor meer info op http://www.kieskeurig.nl/kinderwagen/jo ... om/223138/