Gebruikservaringen kinderwagen Joolz zzz one

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door priscilll, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilll

priscilll Lid

26 nov 2008
    9
    0
    0
    Hallo,

Ik zou graag van mensen die de kinderwagen Joolz zzz one hebben willen weten wat ze van de kinderwagen vinden en hoe de kinderwagen in gebruik is (min en pluspunten)

Hoop dat er hier wel mensen zijn die deze kinderwagen hebben, want ik kan nergens de gebruikservaringen over deze kinderwagen vinden.

Alvast bedankt!

Gr,:) Priscilla

2. priscilll

priscilll Lid

26 nov 2008
    9
    0
    0
    Is er dan echt helemaal niemand die een joolz zzz one heeft? :(

Waarom dan niet? Vinden jullie de kinderwagen te duur of is het een ongemakkelijke kinderwagen?

Gr, Priscilla

3. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Ik heb de joolz bloom is dat dezelfde?

Ik ben erg tevreden met mijn wagen. Lekker makkelijk in te klappen en past zo zonder de wielen te moeten demonteren in mijn auto.

groetjes

4. priscilll

priscilll Lid

26 nov 2008
    9
    0
    0
    Hoi,

De joolz bloom is een andere type.
    Bedankt voor het reageren !

Gr, Priscilla

5. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Heb em ook en ben erg tevreden! Hij is makkelijk in en uit te klappen en past ( ook al is het maar net) in mijn klein Hyundai i10. Hij is stevig en wandelt erg soepel. Ook zijn alle onderdelen ( maxicosi, wieg etc.)er makkelijk op te zetten. Geen nadelen dus voor mij.En ik vind em er super stoer uitzien. Heb de zilveren en heb een knal roze voetenzak van lodger gekocht en dat staat echt heel gaaf.
    Ik zou em zo weer kopen!
    bar

6. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    De Bloom en zzz one zijn zo goed als het zelfde, alleen de kap bestaat uit 3 delen inplaats van 2 delen, meer verschil is er volgens mij niet.Ik heb de bloom besteld, maar de zzzone werd alleen nog maar geleverd want die kwam net in productie. Ik heb buiten de kap niks anders kunnen vinden.
    bar

7. priscilll

priscilll Lid

26 nov 2008
    9
    0
    0
    Hoi,

Ik wist niet dat deze twee types zoveel op elkaar lijken.
    Bij de prenatal hebben ze namelijk een leuke aanbieding voor de joolz zzz one prime.

Het is trouwens wel een leuk idee de grijze kinderwagen met een andere kleur voetenzak. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de grijze.

Gr, Priscilla

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De joolz zzz prime is het zelfde als de joolz bloom. Joolz bloom is de voorloper van de prime. Het enige wat anders is is de kap daar zitten meer baleinen in. en het printje is eraf gehaald om de kinderwagen wat strakker te laten ogen.
    Wel een super gave kinderwagen trouwens!

9. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0

Deel Deze Pagina