Kosten geboortekaartje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Boterkoek, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb begrepen dat het ook scheelt of je je kaartjes laat printen of drukken. (dat is dus blijkbaar iets anders :rolleyes: ). Wij hebben ze laten printen en dat was dus een stuk goedkoper en ik vond het resultaat heel mooi.

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wij ook laten printen.

maar had ze weer terug gebracht omdat er rare strepen op zaten in andere kleur en nu word het kosteloos opnieuw geprint

3. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    wij hebben gewoon kaartjes besteld uit 'n boek van de drukker.
    Was ongeveer € 150,- voor 100 kaartjes incl. envelop, excl. postzegels.
    Niet bijzonder maar WIJ vonden ze mooi!

De enveloppen kregen we blanco, ik heb de adressen erop geprint en in het hoekje vd envelop een fotootje van onze dochter erop, en dan een 'praatwolkje' erbij waar instond, Hoera, een broertje!
    Koste alleen inkt vd printer maar heel veel leuke reacties op gehad!

Groetjes, Happymam

4. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    pfff wij hadden ook een zeer leuk en orgineel kaartje hoor!.... EN hangt idd ook nog steeds bij wat mensen aan de deur/prikbord.... en zelfs nog in het ziekenhuis!....

DUSSSSS maar over het algemeen beland meer dan de helft in de prullenbak! Daarom zou k ook nooit een foto van mijn kindje op het geboorte kaartje doen!...

5. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Hier waren we rond de 180e. voor 80 kaartjes kwijt.
    Simpel kaartje, mar wel helemaal in kleur.

6. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Wij zijn 260 euro kwijt voor 100 kaartjes. Super leuk en vrolijk kaartje..besteld bij Hipdesign.

Je kunt het zo duur maken zoals je wilt, maar belangrijkste is dat je er zelf blij mee bent he!

7. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    Ik vind met fotootje toch leuker, dan stuur ik er liever wat minder en naar mensen die ik ook regelmatig zie.
    En ze dus ook niet zomaar weg zullen gooien.

Ik vroeg me af of het duur was omdat jullie misschien wel een zelfde soort kaartje hadden maar goedkoper..... dan ga ik natuurlijk verder zoeken.... op die manier..

Maar zoals al gezegd werd vind ik dat iedereen de kaartjes moet nemen die bij hun past (logisch) voor de een is het ook belangrijker dan voor de ander.
    Ik heb zelf veel bespaart aan spulletjes die ik van familie 2ehans heb gekregen. Dus kan ik hier wat meer aan uit kan geven.

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

kaartje zelf ontworpen en geprint op speciaal papier, en met onze fotoprinter.

Alles bij elkaar kosten 65 euro. voor 80 kaartjes (inclusief inkt!)

De meeste mensen hebben het kaartje nog steeds zo mooi vonden ze het.

Wij hebben niet uit kostenbesparing de kaartjez zelf gemaakt maar omdat ons idee gewoonweg nergens te vinden was.

Helemaal in Ajax stijl en een citaat van Johan Cruiff erop!

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Jeetje wat duur allemaal...wij hebben een ontwerp van schattekus.nl gehaald en als voorbeeld gebruikt voor ons eigen kaartje. Mijn vriend maakt em verder zelf op de computer en print het uit op zijn werk (ze hebben daar een drukmachine). We hoeven waarschijnlijk alleen wat voor het papier te betalen en postzegels. Dus denk zo'n 50 euro hoogstens? En dan voor 75 kaartjes

10. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @cherrylein

jij hebt het geluk dat je vriend op zn werk een drukpers heeft.
    dan scheelt gewoon heel veel kosten

11. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja dat geluk heb ik zeker!

Deel Deze Pagina