Hallo allemaal, Wij hebben vandaag een box gekocht. Er moet alleen nog iets in waar beep op kan liggen Wat je vaak ziet is dat een boxkleed wegglijdt of in een frommel in de hoek komt te liggen. Hebben jullie een idee wat je daar aan kan doen. Ik dacht zelf om een stukje bloerbedekking op de bodem te leggen en dan het boxkleed er over. Ook heb ik wel eens gehoord over een boxmatras.En daar hoort geloof ik een hoes omheen. Is dat iets? Heeft iemand ervaring hiermee? groetjes, Meeuw
Misschien kun je er een rubberen anti-slipmatje onder leggen die je ook in bv je keukenlade kunt gebruiken. Je koopt voor 2,- een rol bij de Blokker. Ik heb het zelf onder mijn aankleedkussen liggen omdat die van glad materiaal is en het werk heel goed.
ik heb idd zo een rol anti slip gekocht.. maar ik heb ook een dik boxkleed (woezel en pip niet die badstoffen) maar ik denk dat die niet zo gauw in een prop komt. maar dat anti slip matje leg ik ook onder de aankleedkussen
Ik heb nog nooit meegemaakt dat het boxkleed weg glijdt en hier ligt er niets tussen het boxkleed en de plank voorop die ligt.
Hier ook geen probelemen met een wegglijdend boxkleed, een boxkleed heeft toch een behoorlijke dikte normaal gezien. Wel ligt er hier tussen de plank en het boxkleed zo'n dun matrasje, denk zo'n 2.5cm dik gewoon in plastic. Je hebt ook een boxmatras maar die zijn meestal een beetje zoals de matras uit een bedje maar dna anders van formaat, die gebruik je meestal als je kindje ook vaak slaapt in de box. Nu als je denkt dat je boxkleed te dun is dan neem je misschien beter zo'n dun matrasje, als je kindje een keertje wat harder omrolt of later probeert te zitten en omvalt kan hij/zij zich ook niet bezeren.
jaa ik ken het wel... mijn ouders hadden er ook niks tussen ( oppassen) met hun kleindochter ... in het begin nergens last van... maar zodra je ze kon kruipen, en nu de stapjes zetten ..ging het kleed alle kanten op... een plastic boxkleed voor eronder werd ons aangeraden.
hier ook niet. Misschien als m'n dochter gaat staan enzo, maar met een wat dikker boxkleed, krijgt ze het dan nog niet voor elkaar... Overigens zitten aan 1 van onze 2 boxkleden, touwtjes, waarmee je de box vast kan knopen in de hoeken. Wij gebruiken die overigens niet omdat het kleed te groot is voor onze (kleine) box.
ik heb een heel dik boxkleed(tijgertje van anel) en die glijd echt niet weg maar daaronder ligt er ook 1 van winnie the pooh en tijgertje, van de kruidvat ja die glijd wel weg, daar zou dan idd antislip ondermoeten
Hier nooit geen problemen gehad met een wegschuivend boxkleed (prenatal dirkje kleed) wij hebben er nu alleen wel een opgevouwen dekbed onder liggen. Aangezien ons meisje nu heel graag wilt zitten maar als ze moe wordt achterover valt is dat absoluut niet fijn met 1 boxkleed. Nu valt ze tenminste zacht
Bedankt allemaal voor de reacties..... met dit in mijn achterhoofd ga ik toch maar eens wat halen voor in de box. Ik denk dat we de baby wel snel al regelmatig in de box hebben, aangezien een kleedje op de grond niks is met een hond. Kan de baby toch wat meer rondkijken en wat bewegen. Lekker zacht kleed is wel handig dus.... Nogmaals bedankt voor de tips en alle goeds, Meeuw