Wij hebben kaartjes via kaartje2go 30 stuks voor 43,95 incl. enveloppen, drukkosten en verzenden. We moeten dan alleen nog zelf postzegels halen en plakken
Zat net toevallig te kijken bij kaartjetogo, pfff wat goedkoop en wat een leuke kaartjes. vorige keer waren we 100 euro kwijt voor 50 kaarten. Dat was bij een gewone drukkerij. Het scheelt echt een hoop geld. Je kan je kaartje helemaal naar je eigen wensen ontwerpen zonder bijkomende kosten, bijv. mooie letterkleuren, lettertype, afbeelding erbij. Haha het lijkt wel alsof ik reclame maak voor deze site, maar ik weet wel waar ik mijn kaarten ga bestellen. Het is alleen nog de vraag of de kaarten in het echt ook zo mooi zijn? Weet iemand dat?
Wij hadden wat van dat soort kaartjes van oa. kaarte2go besteld voor de trouwkaart, maar niet gekozen omdat ze er ook wel een beetje goedkoop uitzagen. Nu zelf bezig met een ontwerp, geen idee wat het gaat kosten...
ik vind de kaartjes van kaartje2go wel mooi, tis alleen gewoon glad papier en niet het luxe dikke relief papier bijv...tis maar net wat je zoekt...
Ik vond de kwaliteit van kaartje2go goed! We hebben onze trouwkaarten hier toen ook besteld! Als je een account aanmaakt, dan kun je een gratis proefdruk maken en laten verzenden naar je huis!
80 kaartjes voor 185,- (incl. drukkosten etc.). We hebben wel luxe kaarten. Gewoon bij de drukker om de hoek. Via internet zouden dezelfde kaarten veel duurder zijn en ik zou de kaartomslagen en enveloppen niet mee kunnen nemen om alvast voor te bereiden. Goed kijken loont, want internet is niet altijd goedkoper.
Wij zijn voor 70 kaartjes 189 euro kwijt dit zijn kaartjes onder een euro ( die overigens al moeilijk te vinden zijn) ik vind.kaartjes zo duur. Drukkosten kosten voor voorzijde en kleur zit bij deze prijs in.
ik heb zelf met paintshoppro een kaartje gemaakt,voor dikker papier,inkt voor de printer en fotopapier voor foto van ons meisje zijn we rond de 25 euro kwijt,voor zo'n 75 tot 80 kaartjes.
Wij hebben 75 kaartjes voor 100.00! Bij babycards.nl! Incl enveloppen..... Ik had wel een kortingscode.
Wij gaan dat ook doen, bij ons is het wel wat duurder omdat er veel kaartjes naar het buitenland moeten (zal rond de 50 zitten) maar we hebben toch niet veel nodig en het kaartje was precies onze smaak. Klantenservice is ook top. De kwaliteit is ook goed, maar het is een normaal kaartje dus niet van speciaal papier. Wij laten kaartje2go ook alles op de post doen voor ons, ze kunnen dat razendsnel doen dus minder werk voor mij